Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@21:21:20 GMT

تنها راه سعادت و سلامت ما شناختن سیره شهداست

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۴۱۸۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین هفتمین یادواره شهدای شمالغرب در راستای کنگر بزرگداشت 3000شهید استان قزوین  با سخنرانی سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) برگزار شد .
در این مراسم  سردار شاهرخی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  دو تن از شهدای شمالغرب ، شهید محمدجعفرخوانی و شهید حسن حسین پور بیان داشت : این شهدا زمانی در جمع ما بودند و الان در جوار رحمت خداوند هستند لذا باید یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم و راه وروش آنان را بشناسیم و از آنان کمک بخواهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تشریح کرد : تنها راه سعادت و سلامت ما این است که سیره شهدا را بشناسیم و راه و روش آنان را با مطالعه وصیت نامه های آنان بدانیم و به آن عمل کنیم ، در این راه باید تلاش کرد چون که راه سختی است .
سردار شاهرخی گوشزد کرد : رسالت بزرگی بر دوش ماست ، بایدآمادگی در خودمان ایجاد کنیم تا این رسالت را انجام دهیم .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)خاطر نشان کرد : در این دنیای پر از خدعه و نیرنگ و در مقابل توطئه های بیگانگان و عوامل آنان در داخل کشور ، تمام فشار کشور بر دوش شما رزمندگان است ، امروز بعضی در داخل کشور تمام مشکلات را به گردن سپاه می اندازند و می گویند سپاه نمی گذارد ما کار کنیم ودر مقابل ما قرار گرفته است ولی وقتی که  به آنان می گوییم کجا سپاه نگذاشته شما کار کنید ، جوابی ندارند .
وی گفت : کینه و دشمنی دشمنان انقلاب نسبت به هدف شماست چون هر جا دین و ارزشهای انقلاب در خطر است حضور پیدا می کنید و این برای آنان سخت است ، می خواهند شما کارکرد واقعی نداشته باشید، پس شما موثر و خار چشم دشمنان اسلام هستید .
سردار شاهرخی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه تصریح کرد : ایشان خدا محور بودن و معنویت را رمز موفقیت سپاه می داند و و همه را به استحکام بخشی اعتقادات و ارزشها سفارش می کرد و فرمود : پیشرفت در تجهیزات  نظامی  خیلی خوب است اما مهمتر از آن اعتقادات  و معنویت شماست .
در پایان مراسم رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج)در گلزار شهدا حضور پیدا کرده و با شهدا پیمان دوباره بستند .
8001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کنگره 3000 شهید استان قزوین یادواره شهدای شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری در پیش کنگره یادواره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس کازرون گفت: یکی از عملیات‌های سرنوشت ساز که فشار بر پیکر ارتش بعث عراق وارد کرد و باعث صدور قطعنامه شد عملیات در شلمچه بود که توسط گردان حضرت زینب (س) و امثال آن انجام شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از تاسوعا و عاشورا حسینی است و جبهه‌های مقاومت در منطقه خروجی دفاع مقدس است.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران باشیم.

سردار ظهرابی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند انقلاب را خاموش کنند که امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودنند ما در هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

او در این ما با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهدای گردان حضرت زینب (س) از دلاور مندی‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گردان در هشت سال دفاع مقدس نکاتی را بیان داشتند.

همچنین در این مراسم امام جمعه کازرون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی با گرامیداشت یاد شهدا حضور همه رزمندگان گردان حضرت زینب (س) دوران دفاع مقدس در شهرستان کازرون را خیر مقدم گفت و تعدادی از فرماندهان و یادگاران به جا مانده از این گردان حاج کاظم پدیدار، امین افشار، بازیار و ساجدی به خاطره گویی از رشادت‌های رزمندگان پرداختند. 

شعر خوانی شاعر انقلابی دکتر دهقانیان فرد و اجرای سرود مالک اشتر از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست