Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال شهروند ساری در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری در حالی میزبان تیم سوهان محمد سیما قم است که در اندیشه کسب برد خانگی است. ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری عصر جمعه 16 شهریور از ساعت 18 در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری میزبان تیم سوهان محمد سیما قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهروند ساری، نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران بوده که عصر جمعه در ساری به مصاف نماینده استان قم خواهد رفت که محمد اسماعیل پور مربی باسابقه و مازندرانی شهروندی‌ها به دنبال کسب برد و حداکثر امتیاز از این بازی خانگی است.

شهروندی‌ها امیدوار هستند تا با حمایت همه جانبه کادر مدیریتی و هوادارن پرشور خود بتوانند در این دیدار خانگی به پیروزی برسند تا جایگاه بهتری را در جدول این فصل فوتسال کشور کسب کنند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم، بازی قبلی خود را در مقابل تیم ارژن شیراز با پیروزی سه بر دو پشت سر گذاشت و در آن‌سوی میدان نیز شاگردان اسماعیل پور در یک بازی خارج از خانه تیم مقاومت البرز را با نتیجه سه بر یک در هم کوبیدند.

تیم شهروند ساری 13 امتیازی است و در رده هفتم قرار دارد و تیم سوهان محمد سیما قم نیز 15 امتیازی است و در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد

پیکر مطهر شهید محمدمهدی فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه پس از چهل سال به خاک وطن بازگشت و مراسم تشییع این شهید والا مقام در روستای ده محمد با حضور پرشور اهالی روستاهای امیرآباد، همت آباد و ملوند از توابع شهرستان طبس استان خراسان جنوبی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس تازه شناسایی شده در شهرستان بشرویه به خاک سپرده خواهد شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: صادق شبانی - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد