Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات احداث پست 230 کیلو ولت اتحاد کامیاران امروز با حضور وزیر نیرو در استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وزیر نیرو در ابتدای سفر خود در کامیاران پست 230.63 کیلوولت اتحاد کامیاران را با اعتبار 550 میلیارد ریال کلنگ‌زنی کرد.

در مراسم احداث این پروژه مرادنیا استاندار کردستان، حائری معاون وزیر در امور برق و انرژی، فرماندار شهرستان کامیاران، علوی نماینده مجلس و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: هدف از حضور دکتر اردکانیان در کردستان افتتاح پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 1121 میلیارد ریال است.

مرادنیا در خصوص کلنگ‌زنی پست 230.63 کیلو ولت کامیاران افزود: احداث این پروژه با اعتبار 550 میلیارد با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه انتقال و فوق توزیع، رفع افت ولتاژ شبکه در شهرستان کامیاران و حومه کاهش تلفات شبکه، تامین بار شهرک صنعتی کامیاران، بهبود تغذیه پست‌های فوق توزیع کامیاران و موچش و ایجاد زیر ساخت‌های تامین بارهای صنعتی و کشاورزی منطقه صورت خواهد گرفت .

وی خاطرنشان کرد: وزیر نیرو در ادامه سفر خود از سدهای استان و سایر پروژه های وزارت نیرو بازدید و نسبت به افتتاح سایر طرح‌های برق منطقه‌ای در سایر نقاط استان  اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه کردستان وزير نيرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از دیوارکشی و ساماندهی آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان خبر داد و گفت: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی محله آزادان این منطقه و رفاه حال شهروندان، اطراف این آرامستان به‌زودی توسط شهرداری دیوارگذاری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور در مدت زمان چهار ماه در مرحله تحویل زمین و آغاز به‌کار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: محصورکردن آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان برای صیانت از اموات، کنترل تردد و توسعه و فضاسازی مناسب و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است و منطقه ۹ شهرداری برای اجرا و اتمام این پروژه تلاش خواهد کرد.

کد خبر 750725

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن