Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@23:15:39 GMT

توزیع یک‌و‌نیم میلیون پوشک احتکارشده در بازار

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۷۸۰۵

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: یک و نیم میلیون بسته پوشک احتکار شده که طی دو عملیات از یک فرد در استان البرز کشف شده بود از هفته آینده در بازار عرضه می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: یک و نیم میلیون بسته پوشک احتکار شده که طی دو عملیات از یک فرد در استان البرز کشف شده بود از هفته آینده در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این پوشک‌ها اغلب با ارز ۳۸۰۰ تومانی وارد کشور شده بود و باید به نسبت همان ارز در بازار توزیع شود.
رایگانی اضافه کرد: این عرضه تحت نظارت کمیته‌ای از اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و... خواهد بود و بازرس مقیم نیز در فروشگاه‌ها حضور خواهد داشت.
به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات این عرضه در چند فروشگاه بزرگ استان البرز که معرفی می‌شوند، خواهد بود.
منبع: فارس کد خبر: ۵۴۴۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پوشک احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد