Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در شهرستان نهاوند اظهار داشت: این رزمایش در سه مرحله در قالب هشت گردان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب قرار داریم و باید کارآمدی این نظام را به دنیا نشان دهیم، افزود: بسیج به عنوان نیروی مردمی کارآمد باید خود را نشان دهد که در اولین مرحله، اعزام گروه‌های جهادی خدمت رسان به مردم مناطق حاشیه نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه عرصه‌های کار در این مناطق حاشیه نشین از قبل شناسایی شده است، گفت: جمعیت متراکمی در حاشیه بخش های شهرستان داریم که این مناطق عمدتا کم برخوردار و محروم هستند که نیازهای اساسی و جدی دارند اما خدمات مناسبی هم دریافت نمی کنند.

وی از اعزام ۲۵ گروه‌ جهادی در غالب ۲۵۰ نفر در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و ابراز داشت: گروه‌های پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان خدمات می‌دهند، ضمن اینکه خدمات آموزشی و عمرانی، از جمله ساخت و مرمت خانه‌های محروم، پروژه‌های آبرسانی و رسیدگی به مدارس حاشیه شهرها با مرمت، تعمیرات و رنگ آمیزی و نشاط آور کردن کلاس‌های درس برای مهرماه نمونه‌ای از این خدمات است.

کریمی ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مذهبی، صنعتی، ایجاد اشتغال‌های کوچک و زود بازده و... را از دیگر خدمات این طرح عنوان کرد و گفت: توزیع بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم و توزیع بسته‌های غذایی و تهیه جهیزیه محرومان از دیگر خدمات این رزمایش است.

وی اهداف این رزمایش سه مرحله‌ای را برشمرد و گفت: هدف جدی این رزمایش، مایوس سازی دشمن برای جلوگیری از هرگونه اقدام علیه ملت و نمایش قدرت مردم ایران است، ضمن اینکه حفظ انسجام و آمادگی روحیه بخش بسیجیان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این رزمایش است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کریمی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ص نهاوند محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام از پیش‌بینی هزینه ۴۰ میلیارد تومانی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ایلام، هادی کرمی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و احصاء آماری نیازها و مشکلات مناطق حاشیه شهر ایلام پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام امورات عمرانی در مناطق حاشیه شهر ایلام نیاز است.

وی افزود: از این اعتبار مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت جدول کشی مناطق حاشیه شهر شامل محلات آشوری، میلاد، ریزه بندی، تلاش، قائم و کارخانه نمک، و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر جهت آسفالت این مناطق کمتر برخوردار پیش‌بینی شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام اضافه کرد: در طرح تفصیلی جدید الحاق این مناطق به شهر ایلام انجام شده و به زودی بعد از اخذ مجوزات شهرداری از شورای شهر و تأیید فرماندار مناقصه جدول‌گذاری و آسفالت این مناطق در چند فاز در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

کرمی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ نهضت آسفالت در شهر ایلام افزود: علاوه بر اکیپ آسفالت شهرداری، مجوزات لازم جهت اجاره اکیپ آسفالت و دستگاه آسفالت تراش به مبلغ ۸ میلیارد تومان از بخش خصوصی به شهرداری جهت اجرای نهضت آسفالت در معابر شهر ایلام داده شده است.

وی گفت: وظیفه شهرداری و شورای شهر خدمتگزاری به شهروندان در تمام مناطق شهر است و در این راه هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد.

کد خبر 749796

دیگر خبرها

  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس