Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@23:07:33 GMT

سردار شکارچی: روحیه نیرو‌های مسلح عالی است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۹۵۸۴

سردار شکارچی: روحیه نیرو‌های مسلح عالی است

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمنان از روحیه "عالی" نیرو‌های مسلح ایران در هراس‌اند گفت: وجود مراکزی مانند الغدیر بخش قدرت نرم نیرو‌های مسلح را تقویت و تعمیق می‌بخشد.

خبرگزاری تسنیم: سردار ابوالفضل شکارچی با اشاره به اهمیت افتتاح مراکز فرهنگی آموزشی در وزارت دفاع اظهار داشت: وجود مراکزی مانند الغدیر بخش قدرت نرم نیرو‌های مسلح را تقویت و تعمیق می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت قدرت نرم نیرو‌های مسلح افزود: بخش مهمی از قدرت نیرو‌های مسلح را قدرت نرم آن تشکیل می‌دهد، اقدامات تمام افرادی که در افتتاح مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر نقشی از خودبرجای گذاشته‌اند مانند مدرسه علمیه‌ای بوده که توسط فردی بنیان‌گذاری شده و انسان‌های بزرگی در دامن آن تربیت می‌شوند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با ابراز خرسندی از فعالیت‌های مرکز الغدیر قم گفت: توان نظامی وزارت دفاع زمانی به حداکثر اقتدار می‌رسد که نیرو‌های آن به حداکثر بصیرت نائل شوند، مرکز الغدیر تاکنون بسیار موفق عمل کرده و با تجهیز و مدرن سازی مرکز، خروجی و نتایج مثبت آن بیشتر خواهد شد.

سردار شکارچی مراکز فرهنگی و آموزشی را سرمایه‌های معنوی وزارت دفاع دانست و ادامه داد: مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر یک سرمایه معنوی مهم برای وزارت دفاع بوده که مأموریت بسیار سنگینی در زمینه اقتدار نیرو‌های مسلح و حوزه صنعت دفاعی بر عهده دارد.

وی با اشاره به برخی از کارکرد‌های مرکز الغدیر قم خاطرنشان کرد: این سرمایه معنوی می‌تواند روحیه جهادی نیرو‌های مسلح را تقویت کرده و دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را در بین خانواده‌های وزارت دفاع را بیشتر کند.

سخنگوی ارشد وزارت دفاع با تأکید بر سیاست وزارت دفاع از گسترش مراکز فرهنگی و بصیرت افزایی ابراز کرد: تمام واحد‌های وزارت دفاع از چنین امکاناتی برخوردار بوده و وزارت دفاع موفق بوده تا مدلی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی به بخش‌ها و قسمت‌های مختلف نظامی کشور ارائه دهد.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان تأکید کرد: روحیه نیرو‌های مسلح عالی است و یکی از عوامل مهم تعرض و حمله به نیرو‌های مسلح توسط برخی افراد شیفته یا عامل غرب در کشور همین روحیه قوی و قدرتمنددر بین نیرو‌های مسلح بوده که نشانه اقتدار نظام است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار شکارچی نیرو های مسلح تهدید دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تأکید ویژه‌ای داشتند، گفت: رهبری فرمودند که شناخت دشمن نتیجه می‌دهد و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمامی برنامه‌های خود اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده اند، افزود: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه زنجان به ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

حجت الاسلام خاتمی به سال ۱۹۷۵ میلادی شکست آمریکا در جنگ ویتنام پس از ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: این واقعه تخریب زیادی به جا گذاشت، اما مردم این کشور مقاومت کردند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و ادامه داد: رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه رهبر در این دیدار توصیه‌های عملی و موکد به مسئولان را یادآور شدند، گفت: تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کارگران در کشور‌های دیگر وسیله‌ای برای ثروت افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت بوده و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: بنا به فرموده رهبری ستون فقرات اقتصاد کشور تولید و ستون فقرات تولید نیز کارگران است و به نوعی لازم و ملزوم هم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است