Web Analytics Made Easy - Statcounter

»دافع سابق رئال مادرید از زیدان ستایش کرده است.

طرفداری- استیو مک منمن سابقه بازی در تیم های فوتبال رئال مادرید و لیورپول را دارد و در طول سال های بازی اش با بازیکنان بزرگ زیادی بازی کرد. از جمله مایکل اوون، رائول و ایکر کاسیاس و البته زین الدین زیدان

به نقل از گل، مک منمن اعتقاد زیدان بهترین بازیکنی است که در کنار او بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

من با ستارگان زیادی بازی کرده ام اما همیشه گفته ام که زیدان احتمالا بهترین آن ها بوده است. بیرون از زمین او یک جنتلمن است و شخصیت فوق العاده ای دارد. برای من نکته مهم این است که او شخصیت فوق العاده ای دارد.

وی در مورد فینال 2018 و 2019 لیگ قهرمانان نیز گفت:

اگر دوباره رئال مادرید و لیورپول در فینال سال 2019 به مصاف هم بروند من ناراحت خواهم شد اما اگر لیورپول بازی را ببرد من خوشحال می شوم چراکه رئال مادرید قبلا لیگ قهرمانان را زیاد برده است (خنده).

او پیشنهادی هم برای بازیکنان شاغل در لیگ جزیره داشته است.

من فکر می کنم اگر شما در باشگاه های بزرگ لیگ برتر بازی می کنید، نباید هیچوقت لیگ جزیره را ترک کنید فارغ از این هم جایگاه لیگ جزیره تثبیت شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شدورکوردی تاریخی رادررئال مادرید شکست. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این بازی لوکا مودریچ از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید قرار داشت و کارلو آنچلوتی تا انتهای بازی این ستاره کروات را درون زمین نگه داشت و او را تعویض نکرد. در حقیقت لوکا مودریچ یک بازی کامل انجام داد. این ستاره اهل کشور کرواسی عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک پاس گل هم داد. او روی گل اول رئال مادرید که توسط براهیم دیاز در دقیقه 51 زده شد، پاس گل داد.

لوکا مودریچ با حضور در این بازی رکورددار مسن ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شده که در یک بازی لالیگایی به میدان می رود. مودریچ با داشتن 38 سال و 238 روز پیرترین بازیکنی است که تا حالا برای رئال مادرید در لالیگا بازی کرده است. رکورد قبلی متعلق به پوشکاش بود که با 38 سال و 233 روز در لالیگا برای رئال مادرید بازی کرده بود. رکورد پوشکاش از سال 1965 باقی مانده بود و حالا لوکا مودریچ آن را شکسته است.

مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا

لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز

فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز

پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز

یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز

آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز

پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

مودریچ در فصل آخر قرارداد خود با رئال مادرید قرار دارد و هنوز قرارداد جدیدی امضا نشده است و باید دید که لوکا مودریچ در رئال مادرید می ماند یا این که کار او در این باشگاه به اتمام می رسد. 

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام