Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه اصفهان قطب‌ فرهنگی ایران است، گفت: نباید فعالیت‌ها را تنها منوط به زمان جشنواره کرد و باید اکران فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان جدی‌تر گرفته شود.

علیرضا تابش در حاشیه آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از نقاط عطف جشنواره امسال نمایش فیلم‌ها در همه استان‌های کشور بود، اظهار کرد: همزمانی المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، شور و حال دیگری به فضای جشنواره بخشیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور نوجوانان از سراسر کشور به جشنواره، ادامه داد: فیلم‌سازان نوجوان که امید آینده سینمای ایران هستند، فیلم‌های کوتاه خود را در جشنواره به نمایش گذاشتند که مورد قضاوت و داوری قرار گرفت. هم‌چنین ورک‌شاپ‌ها(کارگاه‌های آموزشی) بسیار خوبی در جشنواره امسال برگزار شد و از نظر بین‌المللی نیز یونیسف مشارکت خوبی داشت.

تابش نقطه عطف دیگر این جشنواره را مشارکت خوب اصفهانی‌ها در بخش‌های مختلف دبیرخانه جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با ماندگاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان و ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره در این شهر تاریخی فعالیت‌ها را صرفاً منوط به برگزاری جشنواره نکنیم بلکه باید در طول سال در اصفهان تولید فیلم داشته باشیم و کارگاه‌های آموزشی فیلم‌سازی برای بچه‌های اصفهانی برگزار شود همچنین باید اکران فیلم‌های کودکان در شهر اصفهان جدی‌تر گرفته شود. بنابراین چهار عنصر آموزش، تولید، جشنواره و اکران فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید در کنار هم و در طول سال و در سراسر استان اصفهان عملی شود.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تصریح کرد: استان و شهر اصفهان یکی از قطب‌های فرهنگی ایران است که مکتب هنری خاصی دارد و شهر اصفهان به خصوص در زمینه سینمای کودک و نوجوان فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهد.  بیش از دو دهه در این شهر تاریخی شاهد برگزاری جشنواره بودیم و امیدوار هستیم دبیرخانه جشنواره نیز در اصفهان دائمی شود و با حمایت، پیگیری و درایت مسئولان استان اصفهان، برغنای جشنواره افزوده و حضور فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پروانه‌ها در اصفهان دائمی باشد.

وی با تشکر از شورای اسلامی شهر اصفهان که در همه بخش‌ها هم‌پای ما بوده و همکاری کردند و شهرداری را رسیدن به اهداف کمک کرد، افزود: در صحبتی که با رییس شورای اسلامی شهر اصفهان داشتم آن‌ها مُصر هستند که شهر اصفهان برند سینمای کودک و نوجوان را به طور دائمی داشته باشد و برای به انجام رسیدن این مهم نیز قول‌هایی داده‌اند و ما هم در سازمان سینمایی و بنیاد فارابی تکالیف‌مان را انجام می‌دهیم و مشارکت خواهیم کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنياد سينمايي فارابي جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان