Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: 30 هزار ميليارد ريال علاوه بر رديف هاي اعتباري براي تجهيزات بيمارستاني و بدهي هاي مربوط به دارو به سازمان بيمه سلامت پرداخت شد و 17 هزار و 500 ميليارد ريال ديگر نيز در آينده نزديک تخصيص مي يابد.

محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در حاشيه شوراي برنامه ريزي و توسعه خراسان رضوي در جمع خبرنگاران افزود: بخشي از بدهي هاي وزارت بهداشت به سازمان بيمه سلامت نيز از محل تبصره پنج قانون بودجه امسال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: براي اجراي طرح تحول نظام سلامت که جزو برنامه هاي دولت است توافقاتي بين سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي انجام شده است.
نوبخت گفت: در اين راستا بودجه اين وزارتخانه به صورت ماهيانه يک دوازدهم آن پرداخت مي شود تا تخصيص ها به صورت کامل پرداخت گردد.
وي افزود: تاکنون چند جلسه از ستاد بودجه سال 98 نيز تشکيل شده تا بتوانيم لايحه بودجه را تا 15 آذر ماه به مجلس تقديم کنيم.
* تهيه بسته هاي حمايتي
معاون رئيس جمهوري در باره حمايت از اقشار آسيب پذير نيز اظهار داشت: دولت پنج بسته حمايتي از برنامه جامع مقابله با تحريم ها را تدوين کرده که نخستين بسته مربوط به تامين کالاهاي اساسي و داروي مورد نياز مردم است.
وي گفت: اين بسته مشمول مايحتاج عمومي، دارو و نهاده هاي کشاورزي است که روز گذشته در جلسه فوق العاده ستاد اقتصادي دولت با مسئوليت رئيس جمهوري قطعي شد که براين اساس 13 ميليارد دلار براي 25 قلم کالاي اساسي و مورد نياز مردم با ارز 42 هزار ريالي تا پايان امسال اختصاص داده مي شود.
نوبخت افزود: بسته ديگري نيز براي اقشار کم درآمد طي روزهاي آينده تهيه و اطلاع رساني مي شود و بسته هايي نيز براي حمايت از حقوق بگيران، توليدکنندگان و پيمانکاران در دست تهيه است.
وي اظهار داشت: برخي از اين بسته ها در شوراي هماهنگي اقتصادي سه قوه نيز مطرح و مواردي در اين شورا تصويب شده است که به تاکيد رهبر معظم انقلاب، مصوبات اين شوراي عالي براي همه دستگاه ها و بخش ها لازم الاجراست.
* مصوبات سفر رئيس جمهوري به خراسان رضوي به صورت کامل تخصيص مي يابد
نوبخت گفت: مجموع اعتبارات مصوبات اولين سفر رئيس جمهوري به خراسان رضوي در دولت يازدهم 12 هزار و 500 ميليارد ريال بود که قبل از انجام سفر دوم 18 هزار ميليارد ريال پرداخت شد.
وي افزود: براي تکميل طرح هاي مصوب در اولين سفر اعلام شد که سه هزار و 150 ميليارد ريال ديگر مورد نياز است که تامين اين مبلغ را نيز براي تکميل طرح ها جزو تعهدات خود مي دانيم.
وي اظهار داشت: مصوبات سفر اخير رئيس جمهوري به اين استان را نيز به صورت کامل پرداخت خواهيم کرد.
7505/ 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی