Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: راننده شیطان صفت صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی زورگیری و تعرض به سه زن در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، شش ماه پیش ماجرا با طرح شکایت زن 32 ساله‌ای به‌نام سمیرا شروع شد. این زن به پلیس Police گفته بود وقتی ازبزرگراه آزادگان می‌خواستم به طرف بهشت زهرا بروم سوار خودروی پراید سفید رنگی شدم اما راننده‌اش که مرد جوانی بود مسیرش را تغییر داد و وقتی متوجه قصد شیطانی‌اش شدم هرچه التماس کردم که رهایم کند با بی‌اعتنایی مرا به حاشیه بزرگراه برد و با تهدید چاقو اموالم را دزدید و بعد نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تعرض مرا در محلی ناشناخته رها کرد در حالی که تصویری از پلاک خودرویش در ذهنم باقی ماند.

براساس اظهارات این زن، راننده دستگیر شد و سپس دو زن جوان هم علیه او شکایت کردند که مشخص شد مرد جوان این دو زن را هم به‌طور جداگانه ربوده و به بیابان کشانده و در حالی که فرزندان خردسال‌شان شاهد بوده‌اند به‌هر دو زن تعرض کرده است.

متهم در جریان تحقیق توانست رضایت این دو زن را جلب کند. اما اولین زن حاضر به گذشت نشد و صبح دیروز محاکمه این مرد در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge تولیت و با حضور قاضی ملکی مستشار دادگاه برگزار شد. این مرد 35 ساله به‌نام سهیل که متأهل و شغلش تراشکاری است در دفاع از خود به قضات گفت: من اتهامم را قبول دارم اما آن چیزی که این زن می‌گوید کاملاً درست نیست... من مبتلا به مشکلات جنسی هستم و به‌همین خاطر مرتکب این جرم Crime شده‌ام و حالا بشدت پشیمانم.در پایان محاکمه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واژگونی خودرو علیخانی در الموت + عکس

حکمی که دل تازه عروس و دامادهای اصفهانی را شاد کرد + عکس

تجاوز شنیع به دختر جوان زیر دوش حمام!

تجاوز به دختر باکره در سردخانه بیمارستان / نگهبان وقتی او را دید از خود بی خود شد! +عکس

همخوابی چندش آور خانم معلم خصوصی با پسر دبیرستانی داخل ماشین  + عکس

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / خانم منشی همخوابی را می دید + عکس

نجات دختر جوان از خودکشی در سد اکباتان / نگهبانی همدانی فداکاری کرد

دختربچه 9 ساله جنجالی: ازدواج یعنی لباس عروس پوشیدن!+ جزییات

فاجعه ماهیگیران چینی در خلیج فارس ! / فرماندار جاسک فاش کرد + تصویر

زنده شدن زن مُرده پس از 7 روز! / در تهران رخ داد

مردی برای تنبیه وحشتناک دخترش را به دست قصاب محله داد+ عکس

مادرم با شوهرم ارتباط شوم دارد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی پلیس Police قاضی Judge جرم Crime اخبار حوادث ایران تعرض راننده اتهام زن حوادث تهران اخبار تهران عکس زندگی من دختر همسرم ایران روزنامه قتل اتهام زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد