Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در زمین اصلی ورزشگاه آزادی و زیر نظر کارلوس کی‌ر وش برگزار شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی و جهت آماده‌سازی برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان برنامه‌های تاکتیکی‌اش را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین امروز ملی‌پوشان حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع تمرین دو بازیکن تیم ملی به نام دژاگه و امیر عابدزاده با خبرنگاران صحبت کردند و استارت تمرین امروز باعث شد تا جهانبخش نتواند پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

* درحالی‌که طی هفته‌های اخیر قرارداد شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال برای تأمین البسه تیم ملی نهایی شده بود و این خبر در سایت فدراسیون هم درج شد اما ملی‌پوشان همچنان با لباس آدیداس تمرین می‌کنند. روز گذشته سه بازیکن تیم ملی با لباس حامی جدید در کنفرانس خبری حاضر شدند ولی امروز تمامی بازیکنان با البسه آدیداس تمرین کردند، ضمن اینکه سرمربی تیم ملی هم این‌بار با لباس ورزشی و متحد‌الشکل با دیگر اعضای کادر فنی به محل تمرین آمد اما خبری از پوشیدن پیراهن آل‌اشپورت توسط وی هم نبود. ظاهراً هنوز اختلافاتی در این زمینه بین کی‌روش و مسئولان فدراسیون فوتبال وجود دارد.

*آرین قاسمی مترجم کی روش بر خلاف روز گذشته در تمرین امروز ملی پوشان حضور داشت.

* سردار آزمون همچنان در تمرین تیم ملی غایب است، رشید مظاهری به دلیل مشکلات خانوادگی از اردو انصراف داده، کاوه رضایی و خانزاده هم مصدوم هستند و سامان قدوس نیز امروز عصر یا فردا خود را به کادر فنی معرفی خواهد کرد.

* روزبه چشمی ظاهراً با آسیب‌دیدگی جدیدی مواجه شده که همین موضوع باعث شد وی امروز به صورت اختصاصی تمرین کند.

* هنگامی‌که تمرین ملی‌پوشان آغاز نشده و آنها مشغول انجام کارهای کششی بودند صحنه‌های جالبی رقم خورد. شوخی ملی‌پوشان به شکل‌های مختلف به تصویر کشیده شد و جالب اینجا بود که علیرضا بیرانوند در یک صحنه از مرتضی پوعلی‌گنجی و مهدی طارمی کتک خورد و آنها با زدن ضربه به دروازه‌بان تیم ملی با او شوخی می‌کردند. همچنین در ادامه سعید عزت‌اللهی مشغول کشتی گرفتن با مهدی طارمی شد و ملی‌پوشان این‌گونه تمرینات خود را آغاز کردند.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان در گروه‌های دو نفره بدن‌های خود را گرم کرده و بعد از چند دقیقه کار تاکتیکی ملی‌پوشان آغاز شد. در همین ابتدای تمرین سرمربی پرتغالی تیم ملی بازیکنان را دورهم جمع کرد و با آنها برای دقایقی به گفت‌وگو پرداخت، سپس وی بازیکنان را در اختیار مک‌درموت قرار داد تا آنها کارهای تاکتیکی را برگزار کنند.

* مرحله بعدی تمرین به فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت که خود کی‌روش با چهره‌ای متفاوت و بسیار جدی درحالی‌که دست به کمر داشت فوتبال تاکتیکی ملی‌پوشان را نظاره کرد. در ترکیب تیم آبی امیر عابدزاده، صادق محرمی، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، علی کریمی، علی قلیزاده و کریم انصاری‌فر حضور داشتند. همچنین در ترکیب تیم سفید سیدحسین حسینی (علیرضا بیرانوند نیمه دوم)، میلاد محمدی، آرمین سهرابیان، ووریا غفوری، وحید امیری، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان و مهدی طارمی به میدان رفتند. جدیت در این مسابقه کاملاً نمایان بود و بازیکنان تیم ملی مرتب با یکدیگر بر سر گرفتن توپ و ارسال پاس‌های‌ به‌موقع صحبت می‌کردند. در یک صحنه علیرضا جهانبخش برای دریافت توپ پایش به صورت مرتضی پورعلی‌گنجی خورد که البته آسیب جدی به مدافع تیم ملی نرسید و وی به بازی ادامه داد.

تمرین ملی‌پوشان امروز در زیر آفتاب سوزان ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازیکنان تیم ملی بعد از پایان تمرین راهی اردوی خود خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز هجدهم شهریور ماه تهران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد و روز بیستم همین ماه در تاشکند در دیداری دوستانه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی تمرین تیم ملی گزارش تمرین تیم ملی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال