Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در گردهمایی هیئات مذهبی که در این دو شهرستان برگزارشد از 20 نفر ازمداحان پیشکسوت ، متولیان هیئت های نمونه در برپایی مراسم عزاداری و نهادهای پرتلاش در برقراری نظم وامنیت ایام عزاداری محرم و صفر در سالهای گذشته با اهدای لوح تقدیر وهدایایی قدردانی شد.

دراین مراسم که معاونان فرمانداری ، فرماندهان نیروی انتظامی ، ائمه جماعات و مسئولان هیئت های مذهبی ورامین وقرچک حضور داشتند براتخاد راهبردهای مطلوب در برپایی مراسم محرم و صفر امسال تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرماندهان نیروی انتظامی وروسای راهور این دو شهرستان در سخنانی ضمن تاکید برنظم وانضباط دسته های سینه وزنجیرزنی از همکاری هیئات مذهبی قدردانی کردند.

حفظ شئونات دینی و فرهنگی ، پرهیز از تحریف وقایع عاشورا ، خودداری از گسترش شبهات و اغراق نکردن  در بیان حوادث عاشورای سال 61 هجری شمسی از دیگر برنامه هایی بود که دراین دو مراسم جداگانه مطرح شد.

گردهمایی هیئات مذهبی ورامین در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان و در قرچک درصحن امامزاده بی بی زبیده قرچک برگزارشد.

0002

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هیئات مذهبی فعالان هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا