Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور نامدار آمریکایی در آستانه 37 سالگی به دنبال شکستن مهم ترین رکورد تنیس زنان است.

طرفداری- روز یازدهم یو اس اوپن به نیمه نهایی زنان تعلق داشت. در بازی نخست برگزار شده سرنا ویلیامز با نتیجه 0-6 3-6 از سد آناستازیا سواستووا عبور کرد تا فینالی دیگر را به کارنامه پربارش اضافه کند. نائومی اوزاکای ژاپنی هم با نتیجه 4-6 2-6 در برابر مدیسون کیز فینالیست سال پیش این رقابت ها پیروز شد و حریف سرنا ویلیامز در فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنا ویلیامز که با سید 17 راهی یو اس اوپن شده در حالی باید برابر اوزاکای سید 20 قرار بگیرد که در مسابقات میامی و در همان دور نخست این دو تنیسور بازی داشته اند که حاصلش پیروزی دو بر صفر نائومی اوزاکا بوده است. این در حالی است که سرنا به نسبت ابتدای فصل 2018 در فرم بسیار بهتری قرار دارد و عملکرد خیره کننده ای در یو اس اوپن داشته است. تفاوت سنی 16 ساله بین این دو تنیسور از نکات جالب این بازی خواهد بود. سرنا ویلیامز که در سال های 1999، 2002، 2008، 2012، 2013 و 2014 فاتح یو اس اوپن شده می تواند برای هفتمین بار به قهرمانی اوپن آمریکا دست پیدا کند و در تعداد گرند اسلم ها به مارگارت کورت با 24 عنوان برسد و با یک قهرمانی دیگر بزرگترین رکورد تنیس را از آن خود کند.

نیمه نهایی مردان بامداد شنبه برگزار می شود که به شرح زیر است:

تنیسور تنیسور زمان تقابل ها در سطح هارد وررزشگاه خوان مارتین دل پوترو رافائل نادال 00:30 5 - 5 آرتور آش نواک جوکوویچ کی نیشیکوری 02:30 7 - 2 آرتور آش

نیمه نهایی مردان با حضور 4 تنیسوری که سابقه رسیدن به این مرحله داشته اند به اوج هیجان خود در بزرگترین ورزشگاه تنیس جهان نزدیک می شود. دل پوترو و نادال همیشه از جذاب ترین بازی های تنیس بوده که در سطح هارد به دلیل سطح نزدیکتر بین این دو زیباتر هم بوده و این بار هم انتظار می رود با توجه به استراحت بیشتری که این دو تنیسور داشته اند در این بازی سطح بالای خود را نشان دهند. در مسابقات یو اس اوپن تا به حال دو بار در سال هال 2009 و 2017 برابر هم بازی داشته اند که هر کدام یک پیروزی به دست آوردند که منجر به قهرمانیشان شده است.

در دیگر بازی نیمه نهایی کی نیشیکوری که خاطرات خوشی از بازی با نوله در یو اس اوپن دارد، می تواند برای دومین بار راهی فینال یک گرند اسلم شود. پس از پیروزی نیشیکوری در نیمه نهایی اوپن آمریکا برابر جوکوویچ، هفت بازی دیگر در سطح هارد داشته اند که هر هفت پیروزی از آن تنیسور نامدار صربستانی بوده و تنها یک گیم را به حریفش واگذار کرده است که آمار بسیار خوبی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • مارکا: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی