Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: جنگ رسانه‌ای را دشمن به وجود آورده است تا در مردم اضطراب و التهاب ایجاد کند و سپس مردم و نظام را از هم جدا کند، اما بدانید که دشمن همانند چهل سال گذشته که در بدنبال کارشکنی بوده است در این موضوع هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران امروز جمعه(16شهریورماه) در خطبه‌های دوم(سیاسی) نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ رسانه‌ای اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای را دشمن به وجود آورده است تا در مردم اضطراب و التهاب ایجاد کند و سپس مردم و نظام را از هم جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال تسخیر خاورمیانه است و خاورمیانه تنها ایران نیست بلکه سایر کشورهای اسلامی را هم شامل می‌شود، اما چهل سال است که دشمن با ترفندهای متفاوت تلاش خود را کرده است و موق نشده و این بار هم ناکام خواهد ماند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «ویروس بدبینی را اشاعه ندهید و این ویروس را از بین ببرید»، این کار را رسانه می‌تواند انجام دهد، امروز دشمن از طریق فضای مجازی تمام تلاش خود را می‌کند تا دید مردم را نسبت به قوای سه گانه بدبین کند.

آیت‌الله امامی کاشانی یادآور شد: از منظر دشمن باید نظام جمهوری اسلامی را با آن خداحافظی کرد، تمام هم و غم استکبار براین است که این تفکر را در جامعه جابیاندازد، این در حالی است که کارهای بسیار خوبی توسط قواهای مختلف ما برای مردم انجام می‌شود، البته مشکلات وجود دارد که باید باانگیزه و تلاش همدیگر آن را برطرف کرد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند« چیزی که علم ندارید نگویید و از شنیدن حرف را نقل نکنید»، به دنبال این آیه قرآن در حدیثی از امام جعفر صادق(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) آمده است « خدا رحمت کند انسانی را که حرف خوب می‌زند، این پیروز است زیرا کلام او صحیح است، کسی حق ندارد هرحرفی را گوش کند و اگر کسی چیزی می‌گوید نباید گوش داد».

خطیب موقت نماز جمعه تهران ابراز داشت: در قرآن آمده است که انسان در قبال گوش، زبان، چشم و دل خود باید پاسخگو باشد، این بیانی است که بدنبال حفظ امتی اسلامی است، امروز دشمن با همین فضایی که درست می‌کند بدبینی را ایجاد می‌کند، پس نباید به راحتی هرچیزی را باور کرد.

آیت‌الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: البته انتقاد کردن مشکلی ندارد، اندیشمندان و اساتید دانشگاهی راه‌های درست را برای مقابله با مشکلات ارائه کنند، در این میان ما باید در همه اقشار جامعه از عاشورا و پیام‌های آن درس بگیریم.

وی تصریح کرد: تمام مسئولین، طلاب، اساتید، کسبه، دانش‌آموزان و تمام اقشار مردم بدانید که امام حسین(ع) غریب است، همچنین نظام انقلاب اسلامی نیز غریب است پس آنچه را رهبری ولی‌فقیه بیان می‌کنند گوش کنید تا از مشکلات عبور کنیم.

 

اقتصاد متزلزل می‌تواند پایه‌های دین را هم سست کند

خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های اول(عبادی) نماز جمعه تهران با بیان اینکه افرادی هستند که وقتی کار بدست آنها می‌رسد تمام کوشش آنها براین است که ایجاد فساد کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که بدنبال ایجاد فساد هستند بدانند که موفق نخواهند بود زیرا خداوند فساد را دوست ندارد پس فساد از بین رفتنی است.

آیت‌الله امامی کاشانی تصریح کرد: برخی مفسدین به دنبال از بین بردن دین هستند، دین برای این است که جامعه‌ای زندگی کند و حیات مادی داشته باشد، اگر هدف زندگی که همان رسیدن به کمال است اگر بدون وسائل معیشت باشد این هدف به جایی نخواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به رابطه دین و اقتصاد افزود: اگر تولید و کشاورزی ضربه بخورد در مقابل آن دین هم ضربه می‌‌خورد زیرا عده کمی هستند که به اموال کاری ندارند و حاضرند با مقداری معیشت به پرستش خدا بپردازند، این اتفاق می‌تواند انسانیت را هم از بین ببرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: وقتی تولید، اقتصاد و اشتغال نباشد و دختر و پسر آزاد بوده و ازدواج نکنند نسل‌ها از بین می‌رود و با انقراض نسل؛ انسانیت نیز تباه می‌شود.

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه افراد مفسد باید مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرند، تصریح کرد: قوه قضائیه باید مفسدین را پیدا کند و آنها را مورد مجازات قرار دهد، خداوند در قرآن می‌فرمایند« چرا انسان‌ها به کمک به دیگران نمی‌پردازند»، پس از اینکه انسان بمیرد می‌بیند که باطن کثیفی دارد و ثروت و قدرت چه جنایاتی را برای او رقم زده است.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان کانون های مساجد افزایش قیمت خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی سیدعباس صالحی دولت هرمزگان جنگ رسانه ای بدبینی امامی کاشانی نماز جمعه تهران مشکلات اقتصادی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!