Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:06:42 GMT

رییس جمهوری روسیه وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۷۳۹۱

رییس جمهوری روسیه وارد تهران شد

ولادیمیر پوتین برای شرکت در نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه وارد تهران شد.

به گزارش ایمنا، هواپیمای حامل رییس جمهوری روسیه بعدازظهر امروز - جمعه - در فرودگاه مهر آباد بر زمین نشست و پوتین در بدو ورود مورد استقبال رضا اردکانیان وزیر نیرو قرار گرفت.

نشست سه جانبه تهران قرار است عصر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست در آستانه اقدام ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب از دست تروریست ها برگزار می شود. ادلب یکی از مناطق چهارگانه کاهش تنش در سوریه است که در حال حاضر خارج از حاکمیت دولت این کشور قرار دارد.

در آستانه‌ برگزاری نشست سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در تهران با موضوع بحران سوریه ، نمایندگان ارشد این سه کشور روزگذشته با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. نمایندگان ارشد سه کشور در تهران برای تهیه‌ سند نشست تهران با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کرده و پیش نویس این سند را برای ارائه به نشست سران آماده کردند.

در پیش نویس این سند بر موضوع ادامه مبازره با تروریسم در سوریه، ضرورت بازگشت آوارگان سوری و ساماندهی آنها و همچنین موضوع تبادل بازداشت شدگان و مفقودان این بحران تاکید شده است.

نشست تهران سومین نشست روسای روند آستانه یا صلح سوریه است که پیش از این در روسیه و ترکیه برگزار شد. نخستین نشست سران روند آستانه اول آذر 96 در سوچی روسیه و 15 فروردین ماه امسال در آنکارا تشکیل شد.

به گفته یوری اوشاکوف مشاور رییس جمهوری روسیه، پوتین امروز در تهران علاوه بر شرکت در این نشست، دیدارهای دو جانبه و سه جانبه خواهد داشت و همچنین با رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز دیدار و گفت و گو می کند.

منبع:ایرنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران ترکیه سوریه ولادیمیر پوتین اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «انجو کچلی» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سفر «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور ترکیه به آمریکا که برای ۹ ماه «می» برنامه‌ریزی‌شده بوده، به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت‌تر باشد، انجام خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: سفر رییس‌جمهور ما به ایالات متحده، که برای ۹ می برنامه ریزی شده بود، به دلیل ناسازگاری برنامه ها به تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت تر است، به تعویق افتاده است. گفتگوی سطح بالا بین ترکیه و ایالات متحده برای آماده‌سازی این سفر ادامه خواهد داشت.

پیش از این رسانه های ترکیه و غربی به نقل از منابعی در آنکارا از تعویق این سفر خبر داده بودند.

کد خبر 6089562

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل