Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله شیخ جواد مروی عصر امروز  در همایش علمی کاربردی «طلایه داران هدایت» که با حضور مبلغان اعزامی محرم ۹۷ در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، ریشه رسالت پیامبران را تبلیغ، دعوت، ارشاد و هدایت مردم دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در همین راستا خطاب به روحانیون می‌فرمایند: «اگر پیام خداوند را به دل‌ها منعکس کنید وظیفه بزرگ خود را انجام داده اید» چرا که حکومت اسلامی مقدمه انتقال حقایق دین به دل‌های پاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم الحرام هستیم و مبلغان باید برای انتقال پیام مکتب اهل بیت (ع) به دل‌های تشنه آماده شوند، گفت: مبلغان در ایام محرم باید به مردم منتقل کنند که این ایام، ایام آزمایش الهی است و مردم در این ماه طبق فلسفه عاشورا امتحان می‌شوند.
آیت‌الله مروی یکی دیگر از وظایف مبلغان در ایام ماه محرم را جلب توجه مردم نسبت به زیارت امام حسین (ع)، آداب زیارت، زیارات مشهور و آشنایی مردم با مفاهیم دینی برشمرد و افزود: آشنایی مردم با مفاهیم نهضت عاشورا در این ماه بسیار حائز اهمیت است و اگر مردم به این زیارت تمسک بجویند بدون شک از مشکلات کنونی جامعه با اِذن پروردگار و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رها خواهند شد.
این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم گفت: توجه به نقش نهضت عاشورا در جهان معاصر بسیار اهمیت دارد و مبلغان باید مانع محو شدن عظمت‌های به دست آمده ملت ایران از نهضت حسینی (ع) بشوند و در ایام با برکت محرم این نهضت را نسبت به گذشته آشکارتر کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین‌دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و افزود: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور