Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@04:36:14 GMT

آمار تلفات زلزله دیروز سیستان‌ و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۲۷۲۸

آمار تلفات زلزله دیروز سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عموومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: این حادثه عصر دیروزبراثر برخورد سنگ به سر این دختر ناشی از ریزش آور از دره رخ داد و موجب مرگ وی شد.

وی ادامه داد: همچنین براثر بروز چندین زلزله و پس لرزه ۲ نفر نیز در روستای «سمسور» بخش «بزمان» مجروح شدند و به صورت سطحی مورد درمان نیروهای اورژانس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، پیش از این برخی منابع محلی از کشته شدن ۲ نفر براثر این زلزله در روستای سخت گذر «شندل گونان» خبر داده بودند اما هیچ یک از دستگاه های امدادی آن را تایید نکرده و اعلام کردند در حال بررسی موضوع با اعزام امداد هوایی هستند.

زلزله آسیبی به آثار تاریخی سیستان و بلوچستان وارد نکرده است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: براساس بررسی‌هایی که تا این لحظه انجام شده است، زلزله صبح دیروز هیچ آسیبی به آثار تاریخی استان وارد نکرده است.

علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیروز جمعه ۱۶ شهریور ۹۷ در این باره گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران یگان حفاظت استان مشخص شد تاکنون هیچ آسیبی بر اثر زلزله به آثار تاریخی سیستان و بلوچستان وارد نشده است.

او ادامه داد: بررسی کارشناسان و ماموران یگان در مناطق مختلف استان که زلزله در آنها احساس شده است ادامه دارد اما تا این لحظه گزارشی از آسیب ارائه نشده است.

جلالزایی تصریح کرد: متاسفانه پس‌لرزه‌ها همچنان ادامه دارد و اگر اتفاق خاصی در حوزه آثار تاریخی استان گزارش شود، متعاقبا اعلام می‌شود.براساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵/۶ ریشتر ساعت ۱۰ و ۵۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل روی داد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900160

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته