Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حسین محمودی رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این همایش یکپارچه سازی سبک‌های مختلف این رشته تحت نظر انجمن دفاع شخصی هیات استان است.
وی افزود: بیش از ۱۷۰ نفر دفاع شخصی کار از ۱۱ سبک مختلف رزمی از باشگاه‌های مشهد و شهرستان‌های سبزوار، کاشمر، چناران، گناباد، تربت حیدریه در این همایش بزرگ شرکت داشتند و به اجرای نمایش پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه از زمان قرار گرفتن دفاع شخصی به عنوان یکی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون جودو، با حمایت خوب سبک‌های مختلف، ساماندهی خوبی توسط انجمن دفاع شخصی هیات صورت گرفته است و برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد.
محمودی تصریح کرد: دوره‌های مربیگری درجه ۳ و ۲ و همچنین آزمون‌های هماهنگ دان یک تا ۵ دفاع شخصی برای ورزشکاران این رشته، برنامه ریزی شده است که در مهرماه امسال برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم فعالیت رشته‌های رزمی منسوب به دفاع شخصی با مجوز‌های قانونی زیر نظر فدراسیون و هیات جودو، جوجیستو و کوراش استان، یادآور شد: قابلیت صدور کلیه احکام کمربند، مربیگری و داوری این رشته در سامانه اینترنتی صدور احکام فدراسیون از طریق هیات استان فراهم شده است و صدور هرگونه حکم و فعالیت سبک‌های بدون مجوز و زیرزمینی با عنوان دفاع شخصی در فضا‌های ورزشی مختلف، غیرقانونی است.
رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان بیان کرد: در خلال این همایش، باشگاه‌های شرکت کننده با هم رقابت کردند که در پایان آکادمی دفاع شخصی استان با مربیگری استاد مهدی گرامی مقدم، باشگاه قدس با مربیگری استاد وحید بتوئی، باشگاه قهرمانان با مربیگری استاد امین جلالی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم خراسان رضوی دست یافتند.

انتهای پیام // ف. ج    
رقابت ۱۷۰ نفر دفاع شخصی کار درهمایش دفاع شخصی کاران خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح شنبه با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد و تشییع پیکر شهید «مجید مشخصی» شهید دوران دفاع مقدس مجید بخشی حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداری کردند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط احمد واعظی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و مراسم پایانی را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار کردند.

کد خبر 6096225

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود