Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@23:02:02 GMT

 اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۵۳۲۶

 اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی مشخص شد

 اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در سی و نهمین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی موسوم به نشست شهید دیالمه مشخص شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در آخرین روز سی و نهمین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی موسوم به نشست شهید دیالمه، طی برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین صبوری، علی اسکندری، حمید محمدپور، دانیال یادگاری، خانم داودی‌فر از اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی هستند.

همچنین دبیر این تشکل دانشجویی هم در اولین جلسه شورای مرکزی جدید، با رأی این شورا انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/4040

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویان انگلیسی و فرانسوی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، با گسترش دامنه اعتراضات جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از فلسطین، موج اعتراضات دانشجویی ضد صهیونیستی اینک دانشگاه‌های مختلف کشورهای اروپایی را نیز در نوردیده است.

پس از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در ایالت‌های مختلف آمریکا، اکنون دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در سرتاسر کشورهای اروپایی از جمله در فرانسه و انگلیس در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته‌اند.

دانشجویان انگلیسی و فرانسوی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف تظاهرات کردند.

دانشگاه کالج لندن (UCL) و دانشگاه وارویک (Warwick) به همراه دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده‌اند

دانشجویان انگلیسی در دو شهر لندن و کاونتری در اعتراض به ارتباط این دانشگاه‌ها با مؤسسات دانشگاهی رژیم اسرائیل تجمع کردند.

در همین ارتباط، دانشجویان حامی فلسطین در فرانسه با تعطیلی کلاس‌های درس در مقاطع مختلف با تجمع در مقابل دانشکده علوم سیاسی معروف در شهر پاریس در حمایت از فلسطین و اعلام حمایت از خیزش دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی خواستار قطع همکاری دانشگاهی فرانسه با همه مراکز و نهادهای دانشگاهی وابسته به رژیم صهیونیستی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه شدند.

انجمن دانشجویی حمایت از فلسطین در دانشکده علوم سیاسی فرانسه طی بیانیه‌ای خواستار پایان همکاری دانشکده علوم سیاسی پاریس با همه مؤسسات وابسته به اسرائیل شد و همچنین خواستار محکوم کردن آشکار این رژیم در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و پایان دادن به سرکوب تجمعات دانشجویی در حمایت از فلسطین شد.

دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار «اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک» عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سوال بردند.

از سوی دیگر، ژان لوک ملانشون، رهبر حزب «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» به همراه اعضای این حزب از جنبش دانشجویان حامی فلسطین در مقابل سرکوب دانشجویان از سوی پلیس حمایت کرد.

کد خبر 6089400

دیگر خبرها

  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران