Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@00:03:09 GMT

غروب در جشنواره فیلم ونیز /عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۸۲۲۷

فیلم سینمایی "غروب" به کارگردانی "لاسلو نمش" اکران بین المللی خود در سینماهای اروپا و جهان را از 27 سپتامبر 2018 آغاز خواهد کرد.

این فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۸ به نمایش در خواهد آمد.

لاسلو نمش، کلارا رویی و متیو تاپونیه فیلمنامه نویسان مطرح اروپایی نگارش این فیلم سینمایی غروب را بر عهده داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمش پس از ساختن اولین فیلم کوتاه ۳۵ میلی‌متری خود، جهت تحصیل در رشته کارگردانی به نیویورک نقل مکان کرد. در سپتامبر ۲۰۱۱ لاسلو نمش با استفاده از کمک هزینه سینه فونداسیون به مدت ۵ ماه در پاریس به سر برد و آنجا توانست به کمک کلارا رویر طرح فیلم‌نامه پسر شائول را گسترش دهد و نهایی کند.

لاسلو نمش کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل مجارستان است. در سال ۲۰۱۵ فیلم پسر شائول به کارگردانی او در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

گولی یاکاب، ولات ایوانوف، بوژان فرابیگ، جودیت باروس، اولین دوباست، اورس ریچن، مونیکا بالاسی، کریستین هارتیگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی غروب به ایفای نقش پرداخته اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان فیلم سینمایی نیویورک جشنواره فیلم کن درآمد سینمای جهان سینمای هالیوود اکران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند