Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:16:37 GMT

ارزیابى نتایج جاکارتا در جلسه وزیر و رییس کمیته

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۹۰۹۸

ارزیابى نتایج جاکارتا در جلسه وزیر و رییس کمیته

جلسه ارزیابی عملکرد کاروان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این جلسه که چند تن از اعضاى کمیته ملى المپیک، سرپرست کاروان ایران و معاونان وزیر ورزش هم حاضر بودند، رییس کمیته ملى المپیک صحبت هایى را پیرامون نتایج به دست آمده در بازى هاى آسیایى ٢٠١٨ انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی امیرى در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی گفت: پیام های مقام معظم  رهبری و ریاست جمهور و سایر مسیولان نظام برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای اسیایی بسیار دلگرم کننده بود.نتیجه مطلوبی که در اندونزی بدست آمد نتیجه همدلی و هم افزایی و هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها بود.

 

 

وى افزود: برای موفقیت ایران در بازیهای جاکارتا از همه توان و ظرفیت ورزش کشور بهره گرفتیم و خوشبختانه نتایج خوبی برای ورزش کشور حاصل شد .در روند نتایج بازیهای آسیایی و توزیع مدال ها ناداوری ها و اعمال نفوذ های سیاسی برخی کشورها را نباید از اذهان بدور داشت .


رییس کمیته ملى المپیک تصریح کرد: در انعکاس مطلوب و آگاهی مردم از تلاش ها و موفقیت های بچه های ایران رسانه ها و خبرنگاران حاضر در محل بازیها و داخل کشور و خصوصا رسانه ملی نقش بی بدیل داشتند.

 

صالحى امیرى افزود: ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون ها به طور مرتب در جلسات کارشناسی ستاد عالی بازیهای آسیایی و کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

 

وى در ادامه گفت : رویکرد ما اصلاح اشکالات فدراسیون ها برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیوست قطعا نگاه ما تخریبی و انتقادی  از فدراسیون ها نیست چرا که صادقانه کار کردند. 

 

صالحی امیری افزود: در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی مقرر شد کتاب تجربه عملکرد بازیهای آسیایی جاکارتا  بزودی تدوین و در اختیار رسانه ها و محققان قرار  گیرد.

وزارت ورزش و جوانان سیدرضا صالحی امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند