Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله بسیجیان سپاه ناحیه ابهر ،سرهنگ طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله سپاه ناحیه ابهر با تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به آیه 60سوره مبارکه انفال درراستای آمادگی همه جانبه جهت مقابله با دشمنان گفت:حضور شما در رزمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله مصداق همین آیه شریفه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ طهماسبی در ادامه با اشاره به علل و انگیزه های قیام اباعبدالله الحسین (ع) در مقایسه با انقلاب اسلامی و نقش حضرت امام خمینی (ره) از سال 1342 که به عنوان نقطه آغازین شروع انقلاب بود تصریح کرد: به غیر از پیامبرگرامی اسلام و مدت کوتاه حکومت امیرالمومنین (ع) حکومت اسلامی تشکیل نشد، اما امام خمینی (ره) توانستند حکومت اسلامی راایجاد نمایندو الحمدلله بافکر امام و تشکیل بسیج توانستند در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نمایند.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توطئه های دشمنان بعد از اتمام جنگ هشت ساله دفاع مقدس افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از اتمام جنگ باز توطئه های مختلفی علیه کشور ما داشتند، امابا مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله) توانستیم توطئه های آنان را خنثی کنیم.

وی درادامه سخنان خود با اشاره به حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مظلوم و اینکه برخی از افراد منکر خط مقاومت هستندافزود:مادر دین مبین اسلام یادگرفته ایم به ندای مسلمانان در سراسر جهان یاری کنیم،کشورهایی که دم از دموکراسی می زنندهمین ها هستند که در عراق و سوریه هزاران نفر از زن ومرد رامیکشند.

سرهنگ طهماسبی در پایان سخنان خودبااشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم های دشمنان علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:امروزتحریم و مشکلات اقتصادی داریم اماباحضوروحمایت شما بسیجیان ومردم عزیز و زیر سایه ولایت تا آخرین نفس تا ظهور دولت یار با پیروی از راه شهیدان بااستکبار خواهیم جنگید .

 

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور