Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلالی‌ها  برای تجدید نظرخواهی در CAS  شانس دارند.

به گزارش وب‌سایت نود، بالاخره روز چهارشنبه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی مبنی بر برتری 3 بر صفر پرسپولیسی‌ها در بازی سوپرجام را تایید کرد تا پرسپولیسی‌ها یک جام دیگر همراه با برانکو ایوانککویچ بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام رای کمیته استیناف، مدیران باشگاه استقلال تهران اعلام کردند که برای پیگیری حق این باشگاه به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش(CAS) شکایت می‌کنند.

برای بررسی رای کمیته استیناف و صحبت‌های مسوولان باشگاه استقلال تهران در مورد اعتراض به CAS، سراغ غلامرضا رفیعی حقوقدان ورزشی رفتیم. رفیعی در ابتدا در مورد رای کمیته استیناف گفت: «تا به حال متن کامل رای منتشر نشده است و ما آن را ندیده‌ایم. بدون شک باید دید استدلال کمیته استیناف چه چیزی بوده است. استقلالی‌ها هرگز نگفته‌اند که ما بازی نمی‌کنیم و فقط پیشنهاد داده بودند که تاریخ بازی را عوض کنند. حتی اگر استقلالی‌ها نمی‌خواستند بازی کنند، سازمان لیگ نباید بازی را لغو می‌کرد. زمانی که سازمان لیگ 3 روز قبل از بازی آن را لغو می‌کند، نمی‌تواند برای سوپرجام نتیجه‌ی 3 بر صفر را اعلام کند. ضمانت اجرای لغو یک رویداد ورزشی توسط برگزار کننده، 3 بر صفر نیست. زمانی می‌توانستند بازی را 3 بر صفر اعلام کنند که سازمان لیگ آن را لغو نمی‌کرد و استقلال هم در بازی حضور نمی‌یافت.

یک اتفاق عجیب هم در رای کمیته استیناف افتاد که در جهان به سابقه بود. وقتی رای از کمیته انضباطی به کمیته استیناف رفت، کمیته استیناف رای بدوی را تشدید کرد و علاوه بر نتیجه 3 بر صفر که کمیته انضباطی به آن رای داده بود، 50 میلیون تومان هم باشگاه استقلال را جریمه کرد که بسیار عجیب بود».

با رفیعی در مورد اینکه باشگاه استقلال می‌تواند به CAS شکایت کند و در صورت شکایت استقلالی‌ها چه رایی ممکن است صادر شود حرف زدیم و او به ما گفت: «بدون شک بر اساس آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، CAS صلاحیت دارد به اعتراض استقلالی‌ها با توجه به اینکه سازمان لیگ 3 روز قبل از برگزاری بازی آن را لغو کرده و نمی‌تواند برای لغو بازی نتیجه‌ی 3 بر صفر را اعلام کند و این رای معنی‌ای ندارد، رسیدگی کند.

در صورت شکایت استقلالی‌ها کسی نمی‌تواند از الان پیش بینی کند CAS چه رایی می‌دهد. مرجع قضایی ذی‌ربط دفاعیات و مستندات دو طرف را می‌بیند و رای خود را صادر می‌کند. مدرک قاطعی در داخل پرونده وجود ندارد که استقلالی‌ها گفته باشند بازی نمی‌کنیم، حتی اگر گفته بودند سازمان لیگ نباید بازی را لغو می‌کرد و از نظر من این رای قابل تجدید نظرخواهی است».

1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال اختصاصی ویژه کمیته استیناف غلامرضا رفیعی سوپرجام ایران جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف