Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@12:09:21 GMT

بازی با تفنگ بادی، کودک 10 ساله را روانه بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۰۹۵۴

بازی با تفنگ بادی، کودک 10 ساله را روانه بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس بابل گفت: یک کودک 10 ساله به‌دنبال بی‌احتیاطی خانواده و بازی با تفنگ بادی پر‌شده، از ناحیه شکم مصدوم و روانه بیمارستان شد.

مهدی غلام‌نیا روشن در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا بیان کرد: ساعت 12:20 ظهر امروز طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل، حادثه‌ای مبنی‌بر برخورد گلوله با پسر بچه 10 ساله، در جاده شهید صالحی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به‌محض دریافت اطلاعات، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد متأسفانه به علت بی‌احتیاطی خانواده، تفنگ بادی پرشده در دسترس دو کودک قرار داشت، که آن‌ها مشغول بازی با تفنگ می‌شوند.

سخنگوی اورژانس بابل خاطرنشان کرد: متأسفانه حین بازی، یکی از کودکان با تفنگ به سمت دوستش شلیک می‌کند، که گلوله به قسمت راست شکم کودک دیگر برخورد می‌کند.

غلام‌نیا روشن تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی اولیه، مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

وی درباره وضعیت مصدوم منتقل‌شده به بیمارستان، گفت: خوشبختانه حال مصدوم وخیم گزارش نشده است.

انتهای پیام/4038/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، پس از اعلام گزارش حادثه تصادف مینی بوس با لیفان در اتوبان آزادگان روبرو شهرک گلدیس شاهین شهر پنج واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و ۱۵ مصدوم شمل هفت مرد و هشت بانو به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
همچنین در گزارشی از حادثه واژگونی تیبا در ۱۰ کیلومتری محور مورچه خورت به سمت علویجه، دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند و چهار مصدوم این حادثه شامل دومرد و یک بانو و دختربچه ۶ماهه را به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.
در این حادثه یک بانوی ۱۸ ساله هم جان باخته است.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول