Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری پروژه‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و شرکت تراکتورسازی ایران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و شرکت تراکتورسازی ایران برای گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی به مدت دو سال از سوی عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و ابوالفتح ابراهیمی مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش فنی، انتقال فناوری‌های مورد نیاز، ارائه خدمات علمی نظارتی و مشاور در موضوعات مرتبط با نیازها، توسعه و بومی‌سازی فناوری‌ها، کمک به تربیت و ارتقای علمی کارشناسان شرکت برای آشنایی و یادگیری علوم، انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی آنها به سمت نیازها، برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با نیازها، برگزاری نشست و همایش‌های علمی مشترک، بهره‌مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان، همکاری برای انجام بازدیدهای علمی دانشجویان و استادان از بخش‌های مختلف شرکت، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی مورد نیاز طرفین از محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز