Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، این خبرگزاری در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و فراگیری دانش کافی در زمینه، پیشگیری و شناخت برخی علایم و مشکلات زمینه‌ای بیماری‌ها، مطالب آموزشی و مصاحبه‌هایی را با بهره‌گیری از بهترین پزشکان کشور که هر هفته مهمان برنامه «مطب مجازی» هستند، منتشر می‌کند.

همچنین برای بالابردن سطح خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت در جامعه و تعامل دو سویه، مخاطبان فارس می‌توانند پرسش‌های خود از پزشک مهمان هفته را، تا پایان روز شنبه 24 شهریور ماه، از طریق شماره تلفن 02188911667 مطرح کرده و پاسخ‌های خود را هفته آینده، در صفحه سلامت خبرگزاری فارس دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا یارقلی، متخصص طب ایرانی، فارغ‌التحصیل دکترای پزشکی، عضو هیأت علمی و کمیته راهبردی پژوهشکده فناوری ارتباطات و اطلاعات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، مشاور اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در حوزه سلامت، مشاور سامانه ابر سلامت دانشگاه صنعتی شریف در حوزه ارائه خدمات سلامت و همچنین پژوهشگر طب سنتی برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان خبرگزاری فارس هفته آینده میهمان برنامه مطب مجازی خواهد بود.

مخاطبان می‌توانند سوالات خود را در زمینه انواع بیماری‌ها با روش‌های طب سنتی با تماس با خبرگزاری فارس اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف

منبع: برترین ها

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر