Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@12:04:41 GMT

کامل‌ترین بانک اطلاعات گردشگری دنیا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۳۲۹۰

کامل‌ترین بانک اطلاعات گردشگری دنیا

به گزارش امتداد نیوز، سایت لحظه آخر این مشکل را برای گردشگران و توریست‌ها آسان کرده و تنها با یک انتخاب مقصد گردشگری خود می‌توانید تمام راز و رمزها، دانستی‌ها و راهنمای گردشگری آن را بخوانید و از بهترین جاذبه‌ها و اطلاعات گردشگری آن مطلع شوید. وب‌سایت تور لحظه آخری کامل‌ترین بانک اطلاعات هتل‌های دنیا، راهنمای‌های گردشگری به مقاصد مختلف جهان و آخرین اخبار گردشگری را در خود جای داده تا مسافران محترم با خیالی آسوده به مقصد مورد نظرشان سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین تورهای داخلی و خارجی که از معتبرترین آژانس‌های گردشگری ارائه شده‌اند را می‌توانید مشاهده کنید و سفری آسان و لذت‌بخش را تجربه کنید.

همان‌طور که می‌دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیا و خصوصا در دهه‌های اخیر محسوب می‌شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی‌گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع‌ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می‌شود. این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه‌ای که با ۱۴ کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب شده که برخی جهان‌گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب کنند.

در تور چین می‌توانیم از شهرهای مهم و پرجاذبه این کشور از جمله پکن، شانگهای و گوانجو، دیدن کنیم. و از گشت‌وگذار در این شهرها و دیگر شهرهای مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می‌شود و بازارهای جهانی متنوع و با قیمت‌های بسیار مناسبی را داراست به گونه‌ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می‌کنند، بلکه خرید کردن از این بازارها به عنوان یکی از جاذبه‌های چین برای توریست‌ها مبدل شده است.

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است که دو سه سالی است، تور تفلیس به جمع تورهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت خارجی تبدیل شده است. تفلیس در ۱۲۰ کیلومتری رشته کوه قفقاز بزرگ و ۲۵۰ کیلومتری دریای سیاه قرار دارد. تفلیس در دو طرف ساحل رود کر در درون دره‌ای گسترده‌ است. این رود که از کوه‌های کردستان ترکیه سرچشمه می‌گیرد، به طول ۳۶ کیلومتر در شهر جاری است. از لحاظ آب‌وهوایی باید به مسافران تور تفلیس گفت که آب‌وهوای تفلیس تقریبا جنب قاره‌ای است و آب‌وهوای شهر تحت تاثیر دو هوای خشک از شرق و هوای مرطوب جنب قاره‌ای از غرب قرار دارد.

از جاذبه‌های گردشگری تور تفلیس که سفر تفلیس را میان گردشگران تور تفلیس پرطرفدار می کند، می‌توان به میدان آزادی و خیابان روستاویلی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و حمام‌های سولفور اشاره کرد. تفلیس دارای فرودگاهی است که در ۱۸ کیلومتری این شهر واقع شده و در سال ۲۰۱۰ به عنوان فرودگاه برتر در اروپای شرقی، کشورهای هم‌سود و خاورمیانه معرفی شد.

در داخل شهر هم مسافران تور تفلیس می‌توانند از اتوبوس، تاکسی و مترو استفاده کنند. اطلاعات راجع به نام ایستگاه‌ها روی شیشه‌های اتوبوس نوشته شده است. مسیر انتقال لوله نفت از دریای خزر به اروپا از شهر تفلیس عبور کرده و از این نظر هنوز نقش سنتی ترانزیتی بین شرق و غرب را اجرا می‌کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر سال‌های زیادی زیر سلطه حکومت‌ها و امپراطوری‌های متعددی قرار گرفته است و از این رو سنت و آداب‌ و رسوم آن‌ها از تمدن‌های غربی و شرقی الهام زیادی گرفته است که این تنوع را شما گردشگران عزیز تور تفلیس به خوبی در تمام سطح شهر از فرهنگ مردم تا معماری سازه‌ها می‌توانید احساس کنید.

انتهای پیام

true برچسب ها : سفر گردشگري true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سفر گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل

علیرضا آقا شاهی رئیس بخش تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی کشور با اشاره به اینکه  بیش از ۷۰ درصد هزینه های دامداری ها را خوراک مصرفی شامل می شود، گفت: با بهره برداری از خوراک کامل دام، این هزینه ها را به نسبت های مختلف در دامداری های گوناگون، کاهش داد و خلاء عملکردی موجود را تا حدودی پر کرد.

به گفته او، هرچند که نهاده های مورد استفاده به عنوان مثال در مرغداری های کشور از کیفیت مطلوبی نسبت به کشورهای همسایه برخوردار است، اما بهره وری تولیدات، کمتر از حد انتظار است. بنابراین خلاء عملکردی خوراک، در این بخش  نیز کاملا مشهود است. 

او با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد جو و بالای ۸۰درصد ذرت و کنجاله مصرفی در خوراک دام از خارج از کشور وارد می شود، افزود: طبق آمارهای موجود، بیش از ۴۰ درصد تولیدات دامی اعم از گوشت و شیر، در واحدهای متوسط و خرده پا انجام می شود. این در حالی است که چنین واحدهایی یا بهره کمی از دانش تغذیه دارند و یا امکان بکارگیری آن در مزرعه به دلایل مختلف را ندارند.

آقاشاهی یکی از دلایل وجود خلاء عملکردی را عدم پشتیبانی و توجه به این واحدها را در مقایسه با واحدهای بزرگ دانست و گفت: یکی از وظایف موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، انجام پژوهش های کاربردی در این زمینه است. به عبارتی محققان علوم دامی برای حل مشکل تامین خوراک، برای دامداران متوسط و کوچک، به پژوهش های گسترده ای در قالب خوراک کامل دست زده اند تا خلاء بهره وری را کاهش  دهند. در این راستا در قالب تفاهم نامه با شرکت خصوصی و بهره مندی از توان این بخش مهم، اقدام به گسترش این تکنولوژی کرده است.

به گفته رئیس بخش تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، این موسسه علاوه بر خوراک خشک، در خصوص سیلاژ خوراک کامل مرطوب نیز به موفقیت های چشمگیری دست یافته و سعی در توسعه آن با مشارکت بخش خصوصی دارد.

این مقام مسئول گفت: اگر به طور مثال، یک گاو شیری، روزانه ۲۰کیلوگرم خوراک خشک مصرف کند و حدود ۱۰ درصد یعنی ۲ کیلوگرم از آن به دلایل مختلف، به مصرف دام نرسیده و پرت شود، با فرض شرایط عادی و مدیریت متوسط و نیز قیمت حدود ۱۵ هزارتومان برای هر کیلوگرم خوراک، این هدررفت در یک دامداری ۵۰ راسی ماهانه ۴۵ میلیون تومان خواهد شد. اما با بهره برداری از خوراک کامل دام، علاوه بر بهبود بهره وری، جبران خلاء عملکردی و عدم نیاز به انباشت سرمایه برای دامدار، این صرفه جویی برای واحد مورد نظر، حتمی خواهد بود.

آقاشاهی با اشاره به ضرورت توجه به تولید با مشارکت مردم، تاکید کرد: در کنار حل مشکلات دامداران، استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی نیز مد نظر محققان بوده است. در همین راستا، دو تفاهمنامه برای ایجاد زنجیره تولید و گسترش فرهنگ خوراک دام کامل، با دو شرکت خصوصی در آذربایجان غربی و شرقی در دو زمینه متفاوت از خوراک دام کامل منعقد شده که امید می رود گامی بلند در راستای افزایش بهره وری و کاهش فشار واردات نهاده های ضروری باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی