Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد، قرارداد مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو فسخ شده است. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، مجید حاج رسولی‌ها، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ضمن ابراز این مسئله که با توجه به شکست در دیدار برابر تیم فوتبال پدیده خراسان در لیگ برتر، بازیکنان و مجموعه تیم فوتبال ذوب‌آهن انگیزه بالایی برای عبور از این تیم در جام حذفی دارند، اظهار کرد: متأسفانه با اشتباه تاثیرگذار داور در دیدار برابر این تیم یک شکست خانگی را متحمل شدیم، به همین خاطر همه بازیکنان مصمم شده‌اند که این شکست را در دیدار جام حذفی با پدیده جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با توجه به پایان مهلت نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، قرارداد با مسعود حسن‌زاده را که علی‌رغم تلاش‌های خود وی و کادر پزشکی باشگاه ذوب‌آهن نتوانست زانوی آسیب‌دیده‌اش را به طور کامل ترمیم کند و به تمرینات و مسابقات تیم اضافه شود، به صورت یکطرفه فسخ کردیم و با توجه به اینکه اسم او در لیست باشگاه در سازمان لیگ ثبت نشده بود، این قرارداد فسخ شد و کمیته پزشکی باشگاه ذوب‌آهن با بررسی‌های لازم و مشاوره با چند دکتر حاذق و حرفه‌ای در این حوزه از جمله دکتر کیهانی، به این نتیجه منطقی دست یافت که حسن‌‌زاده حداقل در این فصل قادر به کمک به تیم فوتبال ذوب‌آهن نخواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین افزود: در این فصل با به خدمت گرفتن دو بازیکن خارجی «ادی گابریل هرناندز» هندوراسی و «ماریون سیلوا» برزیلی که بازی قابل قبولی هم از خود نشان داده‌‌اند و اضافه کردن مسعود ابراهیم‌زاده و «محمدزبیر نیک‌نفس از صنعت نفت آبادان، هادی محمدی، مدافع پیشین ذوب‌آهن از تراکتورسازی تبریز، ابوذر صفرزاده از فجرسپاسی شیراز، مجتبی حقدوست از فولاد خوزستان، رضا حبیب‌زاده از نفت تهران، عارف غلامی از سپاهان اصفهان، حمید ملکی از سپیدرود رشت، حمیدرضا سپاهی از تیم نیروی زمینی تهران، مجتبی مقتدایی از تیم پالایش نفت آبادان و چند بازیکن مستعد و جویای نام تیم امید باشگاه، موفق شدیم با درایت و تلاش بی‌وقفه مدیرعامل و مدیریت فنی باشگاه ذوب‌آهن و همچنین خردورزی امید نمازی، سرمربی تیم علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم‌مان مجموعه خوبی را برای حضور در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های آسیایی آماده کنیم.

حاج رسولی‌ها در پایان اظهار داشت: دو جای خالی هم در لیست تیم فوتبال ذوب‌آهن داریم که قادر خواهیم بود در موعد نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، کمبودهای احتمالی را جبران کنیم. 

انتهای پیام/ 

R39383/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان