Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:20:27 GMT

مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 129 روستا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۶۰۹۴

مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 129 روستا آغاز شد


معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: برای سال دوم مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 129 روستای استان اردبیل آغاز شد.
محمد حسینقلی‌زاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما براساس بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاها را از سال گذشته آغاز کردیم به طوری که در سال گذشته کار مطالعات 129 روستا به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ما از طریق مشاوران توانمند کار مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 129 روستا را در سال جدید آغاز کردیم و امیدواریم تا پایان سال این مطالعات به سرانجام رسیده تا با همکاری فرمانداران و تدارک زیرساخت‌های مورد نیاز توسط دستگاه‌های متولی زمینه تحول اقتصادی و اشتغالزایی در مناطق روستایی فراهم آید.
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در این راستا قرار است از ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی ها بیشترین بهره‌برداری انجام شده تا فرصت اشتغال جوانان ساکن در مناطق روستایی فراهم آید.
حسینقلی‌زاده بیان کرد: هدف اصلی از این مطالعات فراهم کردن بستر اشتغال در مناطق روستایی و توسعه صادرات محصولات تولید شده در مناطق روستایی است.
وی در مورد آخرین وضعیت بودجه سال 97 نیز گفت: بودجه 97 در دستگاه‌های مختلف در مرحله مبادله موافقتنامه است و اولین تخصیص تا 40 درصد انجام شده و تا آخر سال امیدواریم بیشترین تخصیص را برای دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و سازمان‌ها شاهد باشیم.
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: علیرغم کاهش اعتبارات در بودجه سالجاری امکان تخصیص بیشتر اعتبارات را به نسبت سال گذشته داریم.
حسینقلی‌زاده در مورد جذب اعتبارات از طریق منابع ملی اظهار کرد: با توجه به اینکه از محل اعتبارات ملی دستگاه‌های اجرایی فرصت بیشتری برای جذب این منابع دارند امیدواریم با پیگیری و سختکوشی مدیران دستگاه‌های اجرایی جذب اعتبارات بیشتری را از منابع ملی شاهد باشیم.
وی همچنین به آخرین وضعیت آمایش اشاره و خاطرنشان کرد: مطالعات آمایش در حال انجام است و حتی از برنامه پیش‌بینی شده نیز جلوتر هستیم و تلاش می‌کنیم تا آخر سال 100 درصد این مطالعات به انجام رسیده و برای اجرا در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بخش خصوصی برنامه و بودجه دستگاه های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی قانون رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.

جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی اظهارکرد: برای تحقق رشد اقتصادی  در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و... هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی عوامل  موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان تاکید و تصریح کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط  ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان،  روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی