Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، ولی الله شجاع پوریان عصر امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با بیان اینکه امروز دو نمایشگاه عطر سیب و زنان و تولید ملی آغاز به کار کرد که این نشان دهنده رویکرد شهرداری در توانمندساز کردن بانوان و احترام به آنها است، گفت: همچنین شهرداری در عرصه تکریم و پاسداشت حماسه حسینی به میدان آمده و به سهم خود کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نمایشگاه عطر سیب با اهتمام شهردار تهران برگزار شده است، گفت: در حوزه زنان نیز در نظر داریم سهمی را برای زنان در نظر بگیریم.
شجاع‌پوریان با بیان اینکه پیش از این زنان به عنوان مشاور شهردار در امور زنان در مناطق ۲۲ گانه فعالیت می‌کردند و همزمان در مناطق اداره کل زنان در قالب معاونت اجتماعی فعال بود، گفت: تلاش کردیم به مدلی دست بیابیم که معارضات را حل کند و از این پس ستاد توانمندسازی بانوان در اداره کل زنان ادغام شده و یک معاونت تحت عنوان معاونت توانمندسازی بانوان با سه اداره کل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز مراکز کوثر با حمایت برندهای خوب کشور به سطح کیفیت خوبی رسیده‌اند، گفت: سعی کردیم با ارتباط با استان‌های دیگر این تولیدات را افزایش دهیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پست مشاور امور زنان شهردار مصوبه شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟