Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: از مردم و هیئت های عزاداری می خواهیم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات؛ همکاری و تعامل لازم را با پلیس داشته باشند

وی با بیان اینکه هدف از عزاداری ها، یادآوری و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا، آن حادثه بزرگ و اثر گذار تاریخی و عبرت گرفتن از آن است، گفت: امروز دشمن می خواهد برنامه های محرم را به حاشیه بکشاند و لذا باید هوشیار و آگاه بوده و به دنبال ترویج شعائر دین و ارزش های دینی و ترویج معارف دینی و احکام الهی و اخلاق و رفتار اسلامی در ایام ماه محرم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی توصیه ها برای هیئت های عزاداری و دستجات حسینی، گفت:  دستجات و هیئت های عزاداری دقت کنند تا از ایجاد مزاحمت برای مردم خودداری کرده و مراسمات هیئت های عزاداری خیابانی نیز در ایام محرم در زمان مقرر تمام شود

شیخ نژاد تصریح کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هیئت‌های عزاداری نیز باید قوانین را رعایت کرده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم‌ خود را تا ساعت ۲۴ برگزار کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: استفاده از طبل های بزرگ، آلات موسیقی و حمل تمثال و نیز وسایل و تجهیزاتی که به هر شکلی عاملی برای ایجاد مزاحمت عمومی و مشکلات ترافیکی به حساب می آیند، در دسته جات عزاداری ممنوع بوده و دسته جات و مسئولان هیئت های عزاداری باید این موضوع را در نظر داشته باشند

وی هم چنین با تاکید بر تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) اظهار کرد:  باید به نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر که فلسفه قیام عاشورا بود اهمیت داده و به گسترش معنویات در این ایام توجه کنیم.

شیخ نژاد با بیان اینکه پلیس با شماره تماس ۱۱۰ آماده پاسخگویی به مردم عزیز می باشد، گفت: از مردم خواهانیم که همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند تا شاهد نظم و امنیت مطلوب در برنامه‌های مذهبی مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان باشیم.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه