Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@15:23:38 GMT

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۷۶۴۶

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو دستگیر شد

دادستان تهران با اشاره به دستگیری دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو اظهار داشت: ۱۵ روز پیش شخصی به نام میثم رضایی از مرزهای غربی کشور در حال خروج بود که با هوشیاری وزارت اطلاعات دستگیر شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، جعفری دولت آبادی ادامه داد: همچنین اخیرا دستگیری هایی هم انجام شده و پرونده های مهمی در حوزه مواد پتروشیمی، ارز، واردات کالای خارجی و سکه تشکیل شده است و متهمان بزرگی نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تاکید کرد: تنها در یک مورد در سلفچگان سه هزار و پانصد خودروی وارداتی که مربوط به یک شرکت است توقیف شد.
دادستان تهران اظهار داشت: این شرکت از آن چندین برادر است و مجموع خودروهای توقیفی این شرکت به ۵ هزار خودرو می رسد که در قالب یک پرونده در حال پیگیری است.
وی با اشاره به دستگیری دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو اظهار داشت: ۱۵ روز پیش شخصی به نام میثم رضایی از مرزهای غربی کشور در حال خروج بود که با هوشیاری وزارت اطلاعات دستگیر شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، این شخص شاکی های خصوصی بسیار دارد و خودروهای بسیاری را تعهد کرده و اکنون پرونده وی در مرحله بازجویی است.
وی گفت: دادستانی از نوزدهم تیرماه در سه شعبه ویژه بازپرسی شروع بکار کرده و ۳۳ کیفرخواست در این مدت صادر کرده است و کسانی که دستگیر شدند نیز ارزهای زیادی دریافت کرده و در بازار فروخته اند یا کالاهایی با ارز دولتی خریده اند و با قیمت چند برابری در بازار به فروش رساندند و این مطلب که این دستگیر شدگان مظنونین سطح پایین هستند قابل قبول نیست. 
دادستان تهران افزود: در یک مورد نیز در حوزه سکه بیش از ۱۲۰ کیلوگرم طلا در منزل دو نفر کشف شده است که نشان می دهد که پولها به جای سرمایه گذاری به سکه و ارز تبدیل می شود و این زنگ خطری برای کشور است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خودرو واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج در حالی طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد که در مجموع ۱۵ نفر نسبت آمادگی خود را برای تصدی این پست اعلام کردند اما در نهایت پرونده ۱۳ کاندیدا برای بررسی صلاحیت مدیریتی در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت.

فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ۱۳ نفری هستند که در پروسه انتخابات فدراسیون شطرنج برای تصدی این فدراسیون قرار گرفته اند.

به گفته کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون، بررسی اولیه پرونده این کاندیداها در کمیسیون تطبیق انجام شده است و حداکثر در دهه سوم تیر، انتخابات فدراسیون برگزار می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد روندی که تا به امروز در مورد انتخابات فدراسیون شطرنج طی شده است، توضیح داد و گفت: در مجموع و طی مدت زمانی که برای نام نویسی از کاندیداها تعیین شده بود، ۱۵ نفر برای ورود به انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست ثبت نام کردند اما در نهایت دو نفر از متقاضیان مدارک خود را پس گرفتند و اینگونه انصراف شان را اعلام کردند.

دستگردی ادامه داد: بدین ترتیب پرونده ۱۳ کاندیدا بررسی تکمیل و در اختیار وزات ورزش قرار گرفت تا در کمیسیون تطبیق بررسی تکمیلی روی آنها به منظور تایید صلاحیت مدیریتی انجام شود.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج با بیان اینکه کمیسیون تطبیق به منظور بررسی پرونده کاندیداهای ریاست این فدراسیون برگزار شده است، تصریح کرد: چند نفر از کاندیداها نقصی مدارک داشتند که به موضوع به آنها اعلام شد تا اقدام لازم را برای تکمیل مدارک موردنیاز انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون تجدیدنظر برای رسیدگی به پرونده این کاندیداها خاطرنشان کرد: طی هفته جاری و نهایت هفته آینده کمیسیون تجدید نظر برگزار می شود و بعد از آن وضعیت کاندیداها برای اعلام به مراجع ذی صلاح و گرفتن تاییدیه صلاحیت نهایی مشخص می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج با بیان اینکه اواخر تیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار می شود، گفت: تاکید وزیر ورزش برگزاری انتخابات در کوتاه ترین فاصله زمانی است. معاون وزیر (اسبقیان) هم پیگیر سروسامان دادن به فدراسیون هایی است که با سرپرست اداره می شوند و اینکه تا نیمه سال انتخابات شان برگزار شود. بنابراین اگر مشکل خاصی پیش نیاید و نتیجه تایید صلاحیت ها هم به موقع اعلام شود، دهه سوم تیر انتخابات را با هماهنگی وزارت ورزش برگزار می کنیم.

کد خبر 6097267 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم