Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان گفت: از میان 23 دانه درشت بدهکار به بانک های این استان یک نفر آنان به عنوان بزرگترین بدهکار رقم بدهی آن به بیش از 7 هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش ایرنا، عبدالله آبسواران عصر شنبه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در نشست با اصحاب رسانه، البته تعداد کل بدهکاران بزرگ بانکی در استان هرمزگان را 83 مورد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان بدهی البته به علت شرایط نوسان ارزی بوده و خود این افراد خواستار همکاری در جهت پرداخت معوقات خود هستند که در این زمینه بانک ها نیز با آن ها همکاری خواهد کرد.

وی با اشاره به این که بخشی از مطالبات به ‌صورت املاک مازاد به بانک‌ها تحمیل می‌ شود، اضافه کرد: هرماه تمام بانک‌ها مزایده برگزار کرده و این املاک را به فروش می ‌رسانند تا به منابع بانکی اضافه شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان ادامه داد: بانک ها 5 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات در بخش رونق تولید به طرح های تولیدی و اقتصادی استان پرداخت کردند.

آبسواران تصریح کرد: این میزان تسهیلات ظرف یکسال گذشته به طرح های صنعتی، معدنی، کشاورزی و شیلات پرداخت شده است.

وی بیان داشت: تسهیلات بانک ها در جهت کمک به اشتغال پایدار، حمایت از سرمایه‌ گذاران، کمک به صنایع کوچک و بزرگ، امانت ‌داری وجوه مردم و ارایه تسهیلات حمایتی از کارآفرینان است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان اظهارداشت: حمایت از اشتغال پایدار بویژه در مناطق روستایی و عشایری و مرزی هرمزگان، تسهیلات مسکن، بافت فرسوده، خانه های روستایی و حوزه گردشگری از دیگر اولویت های مهم کمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان است.

آبسواران ادامه داد: در زمینه اشتغال و فراگیر نیز 442 طرح با بیش از 4 هزار و 470 میلیارد ریال به ثبت رسیده که 389 طرح با رقم 3 هزار و 770 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌ شده است.

وی یاد آورشد: از این تعداد طرح معرفی شده، 122 طرح با یکهزار و 210 میلیارد ریال مصوب و 121 طرح با رقم یکهزار و 90 میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

وی همچنین میزان منابع بانکی هرمزگان را 143 هزار و 258 میلیارد ریال و میزان مطالبه بانک های های استان را حدود 25 هزار و 263 میلیارد ریال عنوان کرد.

16 بانک زیر مجموعه شورای بانک های هرمزگان هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC