Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@04:54:44 GMT

امسال در اسکار جایزه منتخب مردم اهدا نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۱۳۹۱

امسال در اسکار جایزه منتخب مردم اهدا نخواهد شد

    رویداد۲۴ آکادمی اسکار اعلام کرد در حالی که به تحسین طیف گسترده فیلم ها متعهد باقی خواهد ماند اما تشخیص بر این است که ایجاد جایزه جدید در حالی که ۹ ماه از سال گذشته است برای فیلم هایی که قبل از ایجاد بخش جدید جایزه منتخب مردم اکران شده اند چالش هایی بوجود می آورد.
آنها همچنین تاکید کردند، هیات مدیره آکادمی به طور فعال در مذاکرات شرکت خواهند کرد و به دنبال راه حل مربوط به این بخش جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داون هادسون مدیرعامل آکادمی اسکار گفت: طیف گسترده‌ای از واکنش‌ها نسبت به معرفی جایزه جدید به وجود آمد و ما تشخیص دادیم که به بحث بیشتری با اعضایمان نیاز داریم.
او در ادامه بیان کرد: ما در طول سال ها در اسکار تغییراتی را انجام داده ایم-از جمله امسال-و در حالی که به میراث شگفت انگیز ۹۰ سال گذشته احترام می‌گذاریم تحول را ادامه خواهیم داد.
طیف وسیعی از واکنش‌ها ممکن است درباره این تصمیم آکادمی وجود داشته باشد اما عموما از اعلامیه ماه آگوست آکادمی به شدت انتقاد کردند. افراد مخالف شامل راب لو بازیگر، آدام مک کی فیلمساز، جیمز شاموس تهیه کننده و فیلمنامه نویس و کریگ زادان تهیه کننده تازه درگذشته بودند.
گفته می شود دیگر تغییرات برنامه ریزی شده نود و یکمین دوره مراسم اسکار به قوت خود باقی خواهد ماند؛ این تغییرات شامل دگرگونی و کوتاه سازی زمان پخش تلویزیونی به مدت ۳ ساعت، اهدای شش یا هشت بخش در زمان پخش آگهی تبلیغاتی به گونه ای که لحظات دریافت این جوایز در تدوین‌های بعدی به فیلم مراسم افزوده شوند، است. این بخش های انتخابی که قرار است به صورت زنده پخش نشوند هر ساله تغییر می کنند و آکادمی برای انتخاب آنها با تهیه کننده مراسم همکاری می کند.
همچنین تاریخ‌های مهم و کلیدی برای فصل جوایز آکادمی ۲۰۱۹ رونمایی شد که دوره جوایز به طور چشمگیری کوتاه می شود.
شنبه ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹، جوایز هیات رییسه آکادمی
پنجشنبه ۲ ژانویه ۲۰۲۰، آغاز رای گیری انتخاب نامزدها
سه شنبه ۷ ژانویه ۲۰۲۰، پایان رای گیری انتخاب نامزدها
دوشنبه ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰، اعلام اسامی نامزدهای جوایز اسکار
دوشنبه ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰، ضیافت ناهار نامزدهای جوایز اسکار
پنجشنبه ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰، آغاز رای گیری نهایی
سه شنبه ۴ فوریه ۲۰۲۰ پایان رای گیری نهایی
یکشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ مراسم نود و دومین دوره جوایز اسکار
دوره پیش رو که نود و یکمین دوره جوایز اسکار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سینما فیلم اسکار جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»
نفر اول سی میلیون تومان
نفر دوم بیست میلیون تومان
نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستار‌های آزاد»
جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»
جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»
ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳.

اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس