Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بزمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ایام محرم امسال ۶۰۰ مداح در ۸۰۰ هیئت مذهبی در بیش از هزار نقطه از استان سیستان و بلوچستان به عزاداری می پردازند.

وی با اشاره به فعالیت ۹۰۰ مبلغ در این ایام افزود: در ماه محرم کانون های فرهنگی تبلیغی، مبلغان، مداحان و مسئولان هیئت های مذهبی بیشترین فعالیت را خواهند داشت و محتوای محرم را که همان امر به معروف و نهی از منکر است را در بین مردم تبئین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مقابله با آسیب های عزاداری و توجه به حقوق شهروندی باید در این ایام مد نظر باشد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا همه ما از آثار و برکات معنوی ماه محرم بهترین استفاده را بکنیم و پیام عاشورا را به خوبی منعکس کنیم.

وی ادامه داد: انتظار می رود در این ایام به شعار سال که حمایت از ت«ولید و کالای ایرانی» است نیز توجه شود و به عنوان یک فریضه واجب به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در ۴ شهرستان دلگان، زاهدان، زابل وایرانشهر، اظهار داشت: همچنین کار ساماندهی عزاداری های خانگی نیز در حال انجام است و تاکنون ۴۰ مجلس عزاداری خانگی شناسایی شده است که این افراد آموزش های تخصصی را در کارگا ههای آموزشی فرا می گیرند.

کد خبر 4398020

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ماه محرم مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد شیراز شهرکرد ماه محرم یاسوج احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهرکی رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هر ساله گرامیداشت هفته ورزش زورخانه ای، مراسمی با حضور پهلوانان و پیشکسوتان این ورزش در زاهدان برگزار می‌شود.
در این مراسم ورزشکاران به اجرای آئین‌های ورزشی باستانی در گود زورخانه پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان