Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:58:22 GMT

وزیر و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۵۹۸۰

وزیر و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند

تهران - ایرنا - دهها تن از شهرک نشینان صهیونیست افراطی به همراه 'اوری ارئیل' وزیر کشاورزی رژیم اشغالگر تحت حمایت پلیس امروز(یکشنبه) به صحن های 'مسجد الاقصی' یورش بردند.

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، دهها تن از شهرک نشینان افراطی به همراه وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی به بهانه فرا رسیدن اعیاد یهودی با حمایت نظامیان این رژیم به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرک نشینان صهیونیست که شمار آنها بالغ بر 150 تن است، به همراه ارئیل در پاسخ به دعوت جمعیت های یهودی افراطی به مناسب حلول سال عبری به صحن های مسجد الاقصی هجوم برده اند.
'فراس الدبس' مسئول اطلاع رسانی اداره اوقاف قدس گفت: یورش اولین گروه 45 نفره صبح امروز شهرک نشینان به مسجد الاقصی حاکی از هجوم شمار زیادی از آنها به این مسجد بود.
الدبس پیش بینی کرد که صحن های مسجد الاقصی امروز و فردا شاهد هجوم گسترده شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست به دعوت احزاب و جمعیت های راستگرای افراطی در آستانه سال جدید عبری باشند.
وی به پوسترهای تبلیغاتی صهیونیست ها در قدس، نابلس و الخلیل در حمایت از یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی و درخواست احزاب و جمعیت ها در شبکه های اجتماعی برای حضور در این هجوم اشاره کرد.
وی ادامه داد که مسجد الاقصی سه شنبه آینده به دلیل حلول سال جدید هجری بر روی شهرک نشینان صهیونیست بسته است، به همین دلیل صهیونیست ها ظرف 48 ساعت آینده به شدت به این مکان یورش می برند.
وی تاکید کرد که شهرک نشینان صهیونیست پیوسته به بهانه انجام مراسم دینی و 'شعائر تلمودی' اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی می کنند.

** حضور نیروهای انتظامات فلسطینی در مسجد الاقصی
همزمان با اعیاد یهودی جوانان و نیروهای انتظامات فلسطینی برای جلوگیری از یورش صهیونیست های افراطی به مسجد الاقصی در صحن های آن تجمع کردند.
صحن های مسجد الاقصی از نخستین ساعات صبح امروز همزمان با تهدید صهیونیست های افراطی به یورش گسترده و حضور انبوه نیروهای انتظامات و جوانان فلسطینی برای جلوگیری از یورش صهیونیست ها ، شاهد جو متشنجی است.
سازمان صهیونیستی 'دانشجویان معبد هیکل' با صدور فراخوان در شبکه های اجتماعی از شهرک نشینان خواست همزمان با ورود به سال جدید عبری، به صحن های مسجد الاقصی یورش ببرند.
** نماینده مردم کسی است که از آنها حمایت می کند
'فوزی برهوم' سخنگوی 'جنبش حماس' اعلام کرد که حضور گسترده مردم فلسطین در راه پیمایی های بازگشت و درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در مرزهای شرقی نوار غزه، حامل پیام آشکاری برای همگان است.
وی افزود: حضور انبوه مردم فلسطین در راه پیمایی ها، بیانگر این مساله است که نماینده مردم کسی است که آنها را حمایت می کند .
وی تاکید کرد که این پیام بیانگر این حقیقت است که کسی که سلاح حمل می کند و خود را فدای مردم می کند، نماینده آنها است، نه کسی که فلسطینی ها را محاصره و با رژیم اشغالگر همکاری می کند و قراردادهای از بین برنده حقوق آنها را امضا می نماید.
برهوم گفت: در بیست و چهارمین راه پیمایی بازگشت و رفع محاصره در نوار غزه، با شلیک نیروهای رژیم صهیونیستی یک تن شهید و100 تن دیگر زخمی شدند.
شمار شهدای فلسطینی این راهپیمایی به دست نیروهای صهیونیستی تا کنون به 173 تن رسیده و حدود 19 هزار 139 نفر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز زخمی شده اند.
خاورم** 1453**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شهرك نشينان صهيونيست مسجد الاقصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز

آیین کلنگ زنی ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجردر شهرک گلستان توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به زمین زده شد. 

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز طی سخنانی دراین مراسم اظهار داشت: مسجد جامع سکینه خاتون (س) در فضای قریب ۱۰۰۰ هزار متر مربع به همت خیر نیکوکار دکتر بنی هاشمی ساخته می‌شود. 

احمدی جابری ادامه داد: بنای مسجد با معماری اصیل ایرانی و اسلامی وبا هدف دسترسی عموم مردم احداث می‌شود. 

او با اشاره اینکه این مسجد در کنار ساختمان جدید در حال احداث سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) ساخته می‌شود، گفت: ساختمان جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در کنار آن ساخت ۲۰ منزل سازمانی کارکنان آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه