Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه سفر خود را برای سال 2018 آماده کرده اید؟ شاید شما می خواهید تجربیات فرهنگی، مناظر زیبا، تاریخ غنی، ماجراجویی در فضای باز و یا همه ی این ها را با هم تجربه کنید و علاوه بر این هزینه ی اندکی را بپردازید. در حالی که ممکن است این موارد در بهترین مقاصد گردشگری دنیا؛ مانند پاریس، جامائیکا و یا ایرلند یافت شود، ولی این مکان ها به عنوان زیباترین مناطق توریستی دنیا هم بسیار شلوغ می باشد و هم بسیار گران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی زیباترین مناطق جهان.

دریای "ارچیپگلو"، فنلاند

بخشی از دریای بالتیک، دریای " ارچیپگلو"، در فنلاند واقع شده است. این مکان از بهترین مقاصد گردشگری دنیا شامل حدود 25000 مایل از ساحل است مانند جزایر "آلند"، جایی که شما می توانید روزهای خود را با قایقرانی در مکانی خلوت همراه با مناظری زیبا، بگذرانید. بزرگترین ویژگی فنلاند اب و هوای ان است، اغلب به هنگام گرم شدن هوا گردشگران به این مکان می ایند و شما می توانید بازدید کنندگان خارجی را مشاهده کنید. شما در صحرای قرون وسطایی "تورو"، غذاها و نوشیدنی های فراوانی را پیدا کنید، شب های تابستان زمانی که خورشید غروب می کند، بهترین زمان برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد.

کلمبیا

زمانی سفر به کلمبیا از زیباترین مناطق توریستی دنیا به معنای سفر به خطرناکترین مکان ها بود، ولی اکنون همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرده است، اما تعداد کمی از مردم متوجه این قضیه هستند و حتی همین تعداد کم هم هنوز به یک سری از مناطق این کشور سفر نکرده اند. این کشور دومین کشور جهان از نظر تنوع زیستی است، که دارای 59 پارک ملی و اکوسیستم ها، فعالیت ها و حیات وحش منحصر به فرد است. شما باید از شهرهایی مانند "بوگاتا" نیز بازدید نمایید. "مونسورات"، که در 11000 فوت بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است، محل یک کلیسای قرن هفدهم میلادی است، مکانی است که در آن می توانید مناظر چشمگیری را مشاهده کنید.

بولیوی

بولیوی از زیباترین مناطق جهان است که نسبت به اکثر کشورهای آمریکای جنوبی مانند پرو، برزیل و شیلی بازدیدکنندگان کمتری دارد، در حالی که این کشور در امتداد جغرافیایی ممکن است عاشقان فضاهای ساحل را تحت تاثیر قرار ندهد، اما مکان های خیره کننده و منحصر به فرد دیگری مانند آتشفشان ها و بزرگترین ساختارهای نمکی در جهان را دارد: "سالار د اویونی". این ساختارها 3860 مایل مربع را پوشش می دهند و گستره ای از چشم انداز بی نظیر سفید رنگ را ایجاد می کنند و ترفندهای نوری را به نمایش می گذارد که به نظر می رسد شما در حال مشاهده کاشی های شش ضلعی سفید از نمک هستید که این مسئله در تمام طول سال وجود دارد. این مکان در فصول بارانی با اب پوشیده می شود و مانند یک ایینه عظیم به نظر می رسد، با بازتابی از آسمان آبی که منجر به ایجاد منظره ای سورئال می شود.

زامبیا

افریقا از زیباترین مناطق توریستی دنیاست که دارای مقاصد فوق العاده ای برای سفرهای سیاحتی و اکتشافی می باشد، زامبیا نیز جزو بهترین مقاصد گردشگری دنیا است و لی متاسفانه نتوانسته است در فضای مجازی تبلیغات مناسبی انجام دهد به همین دلیل بسیاری از مردم انجا را هنوز به رسمیت نشناخته اند. با وجود این، بازدیدکنندگان می توانند انتظار داشته باشند که همه انواع حیوانات و درختان را در پارک ملی "لوان گوا" و پارک ملی "لیو پلین"، دومین و بزرگترین زیستگاه حیوانات مهاجر که بیش از ده هزار حیوان از انگولا به انجا مهاجرت می کنند، مشاهده کنند.

"سن سباستین"، اسپانیا

این مکان در ساحل شمالی اسپانیا به عنوان بخشی مستقل در انجمن"باسک" واقع شده است و یک مکان عالی و مناسب برای همه ی افراد است،در اینجا از پدیده های فرهنگی تا جشنواره های غذایی وجود دارد. همچنین دارای یک شب زنده داری هیجان انگیز و سواحل زیبا برای گشت و گذار و شنا می باشد.

"تالالا"، سریلانکا

تا چند سال پیش فقط یک هتل در "تالالا" سریلانکا بود، اما این وضعیت به سرعت تغییر کرده است، بنابراین سال 2018 زمان رفتن به انجا و کشف مکان های بکر ان می باشد. از ماه اکتبر تا آوریل، در فصل خشک، شما می توانید از سواحل دیدنی و غروب خورشید لذت ببرید که فوق العاده هیجان انگیز و از زیباترین مناطق جهان می باشد، در همه جا صلح و آرامش برقرار است و همه ی مکان ها بسیار خلوت است. اگر شما به دنبال شنا در اب هایی شفاف و گرم می باشید حتما به این منطقه بیایید و از سفرهای روزانه به شهرهای نزدیک اینجا مانند شهر تاریخی و قلعه ساحلی "گاله" که فقط یک ساعت از اینجا فاصله دارد، لذت ببرید.

"پرینت ریزرو"، ماداگاسکار

اگر شما فردی هستید که ادعا می کنید از تمامی نقاط جهان بازدید کرده اید، قطعا طبیعت "پرینت" ماداگاسکار را ندیده اید. 80 درصد از حیات وحش اینجا بومی و باور نکردنی است. اینجا به خاطر داشتن طیف وسیعی از پرندگان، خزندگان و مشهورترین میمون ها که نمونه ی ان در هیچ جای دیگر یافت نمی شود، مشهور می باشد. اینجا دارای مسیرهای شگفت انگیزی است که از میان پوشش گیاهی متراکم و جنگل های سرسبز کوهستانی عبور می کند، شما برای گشت و گذار در این مکان ها به یک راهنمای محلی نیاز دارید، زیرا بازدیدکنندگان مجاز به بازدید مستقل نیستند، که این موضوع یکی از عوامل عدم موفقیت و پیشرفت این مکان است.

جزیره "ویس"، کرواسی

در حالی که "دوبرونیک" اخیرا برای دستیابی به اهداف توریستی بزرگ خود منجر به محدود شدن بازدیدکنندگان شده است، جزیره "ویس" تجربه کاملا متفاوتی ارائه می کند. این جزیره در فاصله ای دورتر از ساحل جزیره مرکزی "دالمتین" که بعدها بعنوان پایه ای برای ارتش یوگسلاوی بوده است، قرار دارد، از سال 1950 تا 1989 ورود برای بازدیدکنندگان خارجی تقریبا برای چهار دهه ممنوع بوده است، و اکثر مردم محلی نیز انجا را تخلیه کرده اند. اما امروزه به عنوان یک مقصد افسانه ای مطرح می شود و با کشتی هایی به نام "اسپلست" به راحتی در دسترس می باشد. اینجا یکی از خلیج های خیره کننده است که دارای تاکستان های متعدد می باشد، این مکان برای غذاهای دریایی فوق العاده محلی و نوشیدنی های عالیش مشهور می باشد. در آب های زمردین "استینیوا کاو" شما می توانید در کنار دلفین ها و لاک پشت ها شنا کنید.

"میلوس"، یونان

"میلوس" جنوبی ترین جزیره در یونان و از زیباترین مناطق جهان می باشد. این شهر به شکل نعل اسب می باشد، دارای خط ساحلی زیباست که دارای بیش از 75 ساحل می باشد و مجسمه ی معروف "ونوس د میلو" نیز در اینجا قرار دارد. شما می توانید از سواحل شن و ماسه ای زیبا، غروب زیبای خورشید، تاریخ غنی، غذاهای خوشمزه و استقبال بی نظیر مردم لذت ببرید. "چزیره ای از رنگ ها" نام دیگر این مکان می باشد، که به خاطر شن های فوق العاده متنوع خود، از سفید تا سیاه، به این نام مشهور شده است.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهانگردی جهان گردی تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم) کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه