Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز نیز بسیجیان شهرستان کنگان به رزمایش خدمت و اقتدار پیوستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سرهنگ اسماعیل تاجیک هدف از اجرای این رزمایش به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی نیروهای رزمی به خصوص گردانهای واکنش سریع الی بیت المقدس می باشد که در این رزمایش اهداف مشخص با اجرای راهبردهای دفاعی و امنیتی برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کنگان تصریح کرد: اجرای برنامه های آموزش تئوری و کلاسی، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری میدان تیر، حفظ و انسجام،  رزم شبانه، انفجارات، صبحگاه اقتدار، غبارروبی گلزارشهدا و رزم های شبانه از جمله مهمترین برنامه های است که در این رزمایش با حضور مقتدرانه بسیجیان این شهرستان برگزار خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگان یادآور شد: تمرین و تقویت اقتدار و انسجام بسیجیان از جمله اهداف دیگر این رزمایش است، امروز استکبار جهانی با ترکیبی از جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت تلاش می کند تا فشارهای همه جانبه خود را برملت ایران تحمیل کند که باید ملت ایران در این زمینه آگاه باشند.

وی در پایان از همه بسیجیان گردانهای الی بیت المقدس خواست تا ضمن حضور باصلابت خود بار دیگر اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش بگذارند تا به دشمنان ثابت کنند که پای نظام و ارزش های والای آن ایستاده اند.

این رزمایش که با سبکی متفاوت نسبت به قبل اجرا می‌شود در ادامه سلسله رزمایش‌های الی بیت المقدس بسیج است که در گذشته برگزار می‌شد.

 

عکس: سعید اورا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور