Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@23:56:24 GMT

تهدید تند پرسپولیس توسط سوشا مکانی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۲۶۰۰

به گزارش وانانیوز، 

 در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدعی است پرونده‌های پایانی مربوط به مطالبات بازیکنان را دنبال می‌کند و چیزی به پایان بسته شدن پرونده‌های انبوه بدهی‌ها باقی نمانده، طلبکاران جدیدی به این لیست در حال اضافه شدن است. جدیدترین مدعی این باشگاه اکنون سوشا مکانی، دروازه بان سابق سرخ‌هاست. بازیکنی که اکنون در لیگ نروژ حضور دارد و با ادبیاتی تند نسبت به عدم پرداخت مطالبات و البته بی‌توجهی مدیران باشگاه به آن واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مکانی در صفحه رسمی خود در اینباره نوشته است: ‌این روزهایِ سخت ،دستِ خیلی ها را برایم رو کرد !شرایط ثابت نخواهد ماند و من بر مشکلاتم پیروزخواهم شد. اینبار تصمیماتِ مهمی گرفته‌ام. همه چیز بمانَد به وقتش! اقایون محترم ۴سال نپرسیدید فلانی حالت چطوره!؟ ۸۰۰میلیون ۴سال پیش میشه ۴میلیارده الان! این قول رو بهتون میدم که تو این مرحله حساس مشکلی برای تیم محبوبم به وجود نیارم ولی اجازه نمیدم ... با پول من تو دبی ب ام و م۳ سوار بشنو به ریش من بخندند، کل این پول‌ رو قولش را میدم به خانم نرگس کلباسی که باهاش هر چند تا خونه میشه واسه مردم عزیز کرمانشاه بسازه... ضمنا جناب اقای گرشاسبی عزیز شما به تنها کسی که خیلی بدهکارید منم ولی من حرمت نگه میدارم و شرف به خرج میدم الان کاری نمیکنم که مشکلی پیش بیاد ولی اینجا که من هستم تا گرفتن حق چند دقیقه فاصله دارم. اینجا خبری از یه مشت جیره خور نیست میدونید که کجا رو میگم؟! در هر صورت حق گرفتنی،اینا رو گفتم چون از عدم پیگیری من سو برداشت نشه و اگر نه گرفتن حق از فیفا کاره زیاد سختی نیست.


سوشا مکانی بعد از جدایی از پرسپولیس مدتی را در لیگ نروژ سپری کرد و بعد از آن بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و فصل گذشته در نفت آبادان به بازی پرداخت. این دروازه‌بان در فصل جدید راهی لیگ نروژ شده تا بار دیگر میوندالن به بازی بپردازد. مکانی که در آخرین فصل حضورش در این تیم روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و بیشتر مقاطع فصل را با محرومیت انضباطی و مسائل دیگر دنبال کرد، اکنون با حضور در فوتبال اروپا به دنبال روزهای امن و بی‌حاشیه است و اکنون باید دید مدیران باشگاه چه واکنشی به این تهدید دروازه‌بان سابق خود خواهند داد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما تلویزیونی المیادین تصاویری از تحصن و اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کلمبیا، آریزونا، جورج واشنگتن و کالیفرنیا پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن، دانشجویانی را که در محوطه این دانشگاه تحصن کرده اند، به اخراج و تعلیق تحصیلی در صورت تداوم اعتراضات تهدید کرده است.

در بیانیه مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن آمده است که به دانشجویان ابلاغ شده است رفتار آنها نقض سیاست‌های دانشگاه محسوب می‌شود.

این در حالی است که دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن تلاش‌های مستمر را برای بی اعتبار کردن و مخدوش نشان دادن جنبش دانشجویی و متهم کردن آن به یهودی ستیزی رد کردند.

دانشجویان دانشگاه نیویورک هم پس از اینکه پلیس چادر‌های تحصن آنها را جمع کرده بود، چادر‌هایی جدیدی را برای اعلام همبستگی با غزه برپا کردند.

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد