Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناظم مدرسه غرب تهران، که برخی دانش آموزان را اذیت و آزار داده بود، به شلاق و زندان طولانی مدت محکوم شد و حکم او قطعیت یافت.

اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران درباره آخرین مرحله از تجدیدنظر خواهی این متهم گفت: دادگاه تجدید نظر با رسیدگی به تجدید نظرخواهی متهم و وکیل مدافع وی ضمن رد تجدید نظر خواهی رای دادگاه بدوی را عینا تایید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: مشارالیه برابر رای صادره به تحمل ۱۰ سال حبس و۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است. مجازات تعیین شده، حداکثر مجازات قانونی برای اتهامات انتسابی به متهم بوده و هیچگونه تخفیفی در مورد وی اعمال نشده است.


این مجازات در حالی تایید شد که محکوم نامبرده، هفته جاری علیه برخی از اولیای دانش آموزان، شکایت کرده و امروز، احضاریه مقام قضایی به برخی از اولیای دانش آموزان ابلاغ شده است.

تصویر ابلاغیه شکایت محکوم مدرسه غرب تهران


(لازم به ذکر است به دلیل قطعی شدن حکم محکومیت وی، ذکر نام او به عنوان محکوم در رسانه ها محدودیت ندارد.)


یکی از اولیای دانش آموزان که در پرونده مدرسه معین شاکی شده بود به خبرآنلاین گفت: متاسفانه با وجودی که مقرر بود فعالیت مدرسه مزبور متوقف شود، این مدرسه همچنان به فعالیت ادامه می دهد و هم اکنون اقدام به ثبت نام دانش آموز کرده است.
او ضمن ارائه برگه های تایپی و دستنویس صورتجلسه ای که در آن، مسئولان آموزش و پرورش با برخی از شکات پرونده توافق کرده بودند فعالیت این مدرسه متوقف شود، از بدقولی مسئولان گلایه کرد و گفت: امیدواریم مسئولان به وعده ای که داده اند عمل کنند و جلوی فعالیت این مدرسه را بگیرند.

بخشی از صورتجلسه تعطیلی مدرسه ای که آزار و اذیت دانش آموزان در آن اتفاق افتاد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حامد مرادی، کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی ۳ سال است آموزگار شده و به دلیل علاقه‌ فراوان، ریشه‌ روستایی، آشنایی کامل به منطقه و روستا‌های اسدآباد به خواست خود در مدرسه‌ ۶ پایه‌ سنایی روستای ده سفید معلم شده است.

هر روز در فصول مختلف سال و در شرایط مساعد و نامساعد جوی و جاده ۶۰ کیلومتر جاده را طی می‌کند و می‌گوید علاقه و عشقی که به بچه‌ها دارم نمی‌گذارد خستگی را حس کنم.

آقای مرادی با تلاش و کمک گرفتن از رئیس آموزش و پرورش اسدآباد و با استفاده از سیستم‌های شخصی مدرسه را هوشمند کرده و به دانش آموزان کار با کامپیوتر و چند نرم افزار جزیی مباحث درسی پایه‌ ششم را آموخته است.

دانش آموزان مدرسه‌ سنایی با دیدن فیلم‌های آموزشی، مسابقات درسی و املا در کامپیوتر درس‌ها را بهتر یاد می‌گیرند و دانش آموزان پایه‌های بالاتر هم مانند مدارس شهر‌های بزرگ مباحث درسی مرتبط با رایانه را به خوبی آموخته و به آینده‌ای روشن امیدوار شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان