Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@22:40:45 GMT

طرز تهیه دمنوش پونه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۲۸۲

طرز تهیه دمنوش پونه

یکی از مشکلاتی که بیشتر خانم‌ها با آن مواجه هستند، عفونت می‌باشد، که بهتر است برای درمان آن، از روش‌های طبیعی استفاده شود. یکی از این روش‌های طبیعی، استفاده از دمنوش پونه است. پونه یک گیاه خوشبو و خوشرنگ است که در غذا‌های زیادی مصرف می‌شود و خواص زیادی نیز برای بدن و سلامتی آن دارد، ولی مهم‌ترین خاصیت آن برای درمان عفونت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر دمنوش پونه برای عفونت زنان را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.


در طب سنتی و درمان‌های گیاهی، پونه یک ضد عفونی کننده‌ی طبیعی است، در واقع پونه ضد باکتری و ضد قارچ می‌باشد. این گیاه خوش عطر نه تنها باعث از بین رفتن قارچ‌ها می‌گردد بلکه به تقویت دستگاه ایمنی بدن هم کمک می‌کند. عفونت در بین زنان بیشتر رایج است به همین دلیل با کمک دمنوش پونه می‌توانند، عفونت خود را با روش طبیعی درمان کنند.

اگر شما نیز در بدن خود عقونتی دارید می‌توانید از پونه برای درمان استفاده نمایید و تاثیر معجزه‌آسای آن را مشاهده نمایید. زنان بسیار زیادی از این روش برای درمان عفونت‌های بدنی خود استفاده می‌کنند. به منظور استفاده از دمنوش پونه برای عفونت زنان باید مراحل زیر را طی کنید. در ادامه همراه ما باشید.

برای تهیه دمنوش پونه کافی است به روش زیر عمل کنید:

برای تهیه دمنوش پونه هم می‌توانید از برگ‌های تازه استفاده کنید و هم خشک. اگر قصد دارید از برگ‌های تازه استفاده کنید، باید قبل از مصرف، آن را له و یا خرد نمایید تا به راحتی با آب مخلوط شود.

اگر از برگ‌های تازه استفاده می‌کنید، ۳ قاشق چای‌خوری و اگر از برگ‌های خشک استفاده می‌کنید، ۱ قاشق چای‌خوری پونه را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. طعم این گیاه تلخ است، ولی می‌توانید همراه آن از شیرین‌کننده‌های طبیعی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی نوش جان نمایید.


در حالت کلی گیاه پونه بی‌خطر می‌باشد، ولی ممکن است برای برخی از افراد، حساسیت ایجاد کند، همچنین زنان باردار و یا شیرده نباید از این دمنوش بنوشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی نوشیدنی دمنوش دمنوش پونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)

 

 

 

موادلازم: برای ۶ تا ۸ نفر مرغ چند تکه  هویج ۴ عدد جو یا جو پرک ۱ لیوان (برای هر نفر ۲تا ۳ ق غ) شیر ۴ لیوان پیاز ۱ عدد کره ۵۰ گرم آرد سفید  ۳ ق غ خامه صبحانه ۱۰۰ گرم (یک پاکت کوچک)  جعفری خرد شده ۵ تا ۶ ق غ قارچ ۸ عدد نمک و زردچوبه و فلفل به میزان لازم ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • رفتار انسانی یک «اورانگوتان» برای اولین‌بار؛ تهیه ضماد برای درمان زخم!
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود