Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@10:15:24 GMT

برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۵۰۷

برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: علمای دین، مبلغین و ذاکرین باید مسئله عاشورا و مصائب امام حسین(ع) ‌را به صورت یک مسئله جدی و اصلی مورد توجه قرار دهند و در این راه، حادثه کربلا را از پیرایه های مضر و خلاف واقع جدا سازند و پس از خالص کردن آن با استفاده از انواع هنرهای بیانی به ذکر این مصیبت بزرگ بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام میراحمدی افزود: روحانیون اعزامی با یاری هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی و افراد متدین در شهرها و روستاها مجالس سخنرانی تشکیل می‌دهند و درزمینهٔ عقاید، اخلاق، تاریخ اسلام، احکام شرعی، آداب معاشرت اسلامی و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی روشنگری می‌کنند که این امر بسیار باارزش است.
وی ادامه داد: امسال به مانند سال های گذشته همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ی ماه محرم در شهرستان های لردگان، بروجن و شهر کرد برگزار می شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: همایش طلایه داران تبلیغ ویژه ی مبلغین اعزامی شهرستان های شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، کیار، بن، سامان و اردل روز دوشنبه 19 شهریور 97 در سالن بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام میراحمدی گفت: یک بسته فرهنگی متشکل از یک جلد کتاب از کتب حجت الاسلام قرائتی با عنوان «روضه های قرآنی » برای 500 نفر تهیه و تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه در این همایش از سخنان نماینده ی ولی فقیه در استان، فرمانده ی نیروی انتظامی و نماینده ی اداره امور آب استان چهار محال و بختیاری بهره خواهیم برد و نکاتی را بیان خواهند کرد، افزود: سخنران ویژه ی این همایش حجت الاسلام صادقی از اساتید حوزه علمیه قم هستند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری طلایه داران تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند