Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه ظهر یکشنبه در این آئین با تسلیت پیشاپیش ایام محرم با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) اظهار داشت: زمانی که امام حسین (ع) قصد عزیمت به کربلا را داشتند و هدف خویش را از این قیام اصلاح امت پیامبر (ص) بیان فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آیت اندرزیان افزود: در تعابیر دینی اگر کسی قصد رسیدن به مراحل اعلا را داشته باشد باید مسیر اصلاحات را طی کند و این مسیر از اصلاح خود انسان آغاز می‌شود و انسان باید در مرحله اول خودش را تزکیه و اصلاح کند.

وی گفت: هدف از برپایی مجالس و شور و نوا‌ها و دسته‌های عزاداری فراهم کردن مسیر یرای ظهور منجی عالم بشریت (عج) است که همه باید به هر نحوی به این امر کمک کنند.

حجت الاسلام اندرزیان افزود: اگر بخواهیم در مسیر امام حسین (ع) که چراغ هدایت و صراط مستقیم و کشتی نجات است گم نشویم باید در این مسیر پشت سر ولایت حرکت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: در عصری به سر می‌بریم که دشمنان و استکبار جهانی برای ضربه زدن به دین، مذهب و انقلاب ما دندان تیز کرده‌اند و همه باید برای مقابله با این توطئه‌ها هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: در چهلمین سال شکوفایی و رشد انقلاب شکوهمند اسلامی مداحان، شاعران ذاکرین، مسئولان، روحانیت و همه در هر کسوت و لباسی که باشند باید تلاش خود را برای پاسداری از این انقلاب بکار ببرند.

اندرزیان گفت::به تعبیری فرمایشات مقام معظم رهبری سه عقبه مهم یعنی محرم، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن را پیش رو داریم که هم مناسبت ملی و هم مذهبی هستند و دشمن نیز این سه مناسبت را هدف گرفته است.

وی افزود: اگر از این گردنه‌ها به سلامت عبور کنیم می‌توانیم پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن می‌رسانیم.

وی گفت: دوران اختلافات و گروه‌های چپ و راست گذشته و امروز همه باید انقلابی بوده و انقلابی عمل کنیم و یک راه و هدف داشته و تابع ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم مسیر فرج را هموار کرده و روزی را شاهد باشیم که ندای منجی عالم را از کنار کعبه بشنویم.

پخش کلیپ، مداحی و تجلیل و تقدیر از چند تن از پیرغلامان و مداحان پیشکسوت در شهرستان گناوه از بخش‌های دیگر این آیین معنوی بود.

انتهای پیام/م

پیرغلامان حسینی در گناوه تجلیل شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کربلا محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند