Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران حاضر در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا امروز یکشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه برای حمایت از ورزشکاران اظهار داشت: پنج طلا ۲ نقره و سه برنز و در مجموع ۱۰ مدال حاصل کاروان کرمانشاه در رقابت‌های آسیایی جاکارتا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اشاره به رشد کسب مدال‌ها در این دوره گفت: ۱۱ درصد از ۶۲ مدال کاروان ایران سهم ورزشکاران کرمانشاهی بود.

پگاه زنگنه ملی‌پوش کاراته کرمانشاهی نیز اظهار داشت: هر موفقیتی که کسب می‌شود باعث خوشحالی مردم خواهد شد.

وی گفت: ورزش مهم و ارتقای سطح ورزشی واجب است که باید با جذب اسپانسر باعث جلوگیری از خروج ورزشکاران شویم.

این ملی‌پوش کاراته بیان داشت: در ورزش کارته برای رسیدن به المپیک ۹ رقابت باید انجام شود و این امر هزینه زیادی دارد و جذب اسپانسر ضرورت دارد.

حسین کیهانی دونده طلایی کرمانشاه در رقابت‌های جاکارتا نیز با خواندن چند بیت در وصف مادران از زحمات آنان در جهت رشد ورزشکاران تشکر کرد و گفت: تا جوان هستیم ما را دریابید.

همچنین لوح با تصویر استاندار کرمانشاه و با امضای ورزشکاران تیم ملی به هوشنگ بازوند در جهت تجلیل از حمایت او از ورزشکاران اهدا شد.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: تشکر می کنم از ورزشکاران و مربیان در ۴۹ هیئت ورزشی و با افتخار دست یکایک شما را می‌بوسم.

وی به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران کار بزرگی دانست و گفت: از استاندار تقاضا دارم شرایطی را فراهم کنند که ورزشکاران ما وضعیت بهتری داشته باشند، حداقل امکانات به ورزشکاران ارائه می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش بانوان هم باید فرهنگ سازی کرد؛ اگر بخواهیم روحیه نشاط در استان حاکم شود نیاز به حمایت مسئولین است.

جاسمی تصریح کرد: برای رفع مشکل اشتغال این ۲۰ ورزشکاری که از جاکارتا برگشتند حتی کسانی که مدال نگرفتند باید اهتمام جدی صورت گیرد.



هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در پایان از جوانان ورزشکار استان که باعث افتخارآفرینی شدند و از لوحی که به وی اهدا شد نیز تشکر کرد و گفت: بنده وظیفه داشتم از شما تحلیل کنم و پیگیر مشکلات شما خواهم بود.

کد خبر 4398774

منبع: مهر

کلیدواژه: جاکارتا خبرگزاری مهر کرمانشاه مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد ماه محرم شیراز شهرکرد احتکار یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی