Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:54:50 GMT

پیکر شهدای نیروی انتظامی در بندرعباس تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۶۵۹۸

پیکر شهدای نیروی انتظامی در بندرعباس تشییع می‌شود

معاون اجتماعی انتظامی هرمزگان گفت: مراسم تشیع پیکر شهدای ناجا دوشنبه(۱۹ شهریور) در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ محمد شریفی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای نیروی انتظامی، ساعت هشت صبح روز دوشنبه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تشییع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سپس پیکرهای این شهدا برای تشیع و تدفین به زادگاهشان در استان های فارس و کرمان منتقل می شود.

 

گفتنی است؛ ستوان دوم شهید خلیل محمودی اهل شیراز و استواریکم شهید احمدجزینی اهل شهرستان بم استان کرمان از مأموران نیروی انتظامی بودند که در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی پاسگاه جعفرآباد مورد حمله مسلحانه و اشرار قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم خانه های نور اردبیل سیدعباس صالحی احتکار خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی گرانی شهدای نیروی انتظامی تشیع پیکر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد