Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:50:24 GMT

فیلم| گلایه‌مندی اهالی پیربازار رشت از وضعیت آب شرب‌‌

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۷۱۳۰

فیلم| گلایه‌مندی اهالی پیربازار رشت از وضعیت آب شرب‌‌

‍‍‍‍‍‍

اهالی پیربازار رشت از وضعیت آب شرب این منطقه گلایه‌مندند. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۸ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آب شرب منطقه پیربازار شهر رشت که تنها حدود 5 کیلومتر با مرکز استان گیلان فاصله دارد سال‌ها است که در شرایط نامناسب قرار دارد و تهدیدی برای سلامت مردم منطقه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دوربین خبرگزاری تسنیم به سراغ اهالی پیربازار رفتیم تا از اوضاع آب آشامیدنی این منطقه مطلع شویم؛ ساکنان منطقه همگی از اینکه سال‌ها منتظر آب سالم هستند دیگر خسته شده بودند و انجام مصاحبه را کاری بی‌فایده می‌دانستند چرا که مسئولان به آنها بارها وعده داده و عمل نکرده بودند.

اهالی پیربازار از وعده‌های توخالی مسئولان به‌شدت گلایه‌مندند و ناامید از داشتن آب سالم و بهداشتی و در این شرایط اقتصادی نامناسب، هزینه‌های بیماری و درمان هم بر فشار زندگی آنها افزوده است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1011199/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش بس پایدار در غزه، اظهار داشت: اگر امریکایی‌ها به وعده شان عمل کنند و نسبت به آتش بس پایبند باشند، همه چیز برای یک آتش بس پایدار فراهم است.

وی ادامه داد: نتانیاهو و اندک افراد افراطی در آن سوی معادله همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این اتفاق نیفتد چرا که آتش بس در غزه می‌تواند به معنای پایان رژیم صهیونیستی باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی‌ها با وزیرخارجه مصر، افزود: گفت‌وگوهای خوبی با «سامح شکری» وزیرخارجه مصر داشتیم. در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی بین ایران و مصر هستیم.

امیرعبداللهیان در مورد عملیات وعده صادق، تصریح کرد: با دوستان و همسایگان خود روابط قوی داریم؛ دو روز قبل از عمیات «وعده صادق» از طریق همسایگان در منطقه به طرف امریکایی اعلام کردیم که ما هدفمان تنبیه رژیم اسراییل است. هشدار دادیم اگر در هر مقطعی آمریکا وارد اقدام علیه منافع ایران شود پاسخ ما برروی پایگاه‌های امریکا در منطقه فوری و قطعی خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم پاسخی که جمهوری اسلامی ایران به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی داد منجر به کاهش جنایات در منطقه شود.

کد خبر 6100140 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات