Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:به گزارش دیلی کرایم، متهم که «جیمی یانگ» نام دارد تحت تدابیر شدید امنیتی مأموران پلیس و درحضور ده ها خبرنگار از زندان ایالت اوهایو به دادگاه منتقل شد و تحت بازجویی قرارگرفت.
به گزارش خرداد و به نقل از نوداد:به گفته دادستان پرونده، این پسر جنایتکار مدتی قبل به یک زوج جوان اهل اوهایو به نام‌ های «جان اسکولز» ۳۲ ساله و همسر ۲۸ ساله‌ اش «نیکول» حمله کرد و هر دو را در خانه‌ شان به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازجویی‌ ها گفته: پس از اینکه بخشی از گوشت صورت قربانی‌ ها را به دندان گرفته فریاد زده «اه چه گوشت تلخ و بد مزه ای خوردم!»
یکی از افسران پلیس حاضر در صحنه جنایت نیز درگزارشی اعلام کرده قاتل بخش‌ های مختلفی از بدن قربانی‌ هایش از جمله صورت و قفسه سینه آن ها را کنده و مقداری از گوشت آن ها را خورده بود. کارآگاهان پلیس جنایی معتقدند قاتل در زمان جنایت‌ های هولناکش تحت تأثیر مواد مخدر بوده و هیچ کنترلی بر رفتارش نداشته است. او حتی یک هفته پس از دستگیری در حالت اغما به سر برده بود و پس از بهبود حالش و بازگشت هوشیاری تفهیم اتهام شده است.
دادستان پرونده همچنین گفت : متهم اعتراف کرده که قبل از جنایت‌ هایش ماده مخدری به نام LSD مصرف کرده و به همین دلیل به قربانیانش حمله کرده تا آنها را بخورد! او هنگام دستگیری به شدت از خود بیخود بوده و بیان کرده که فقط آدم‌ های بد و جنایت کار را می‌خورد. عامل جنایت حتی هنگام دستگیری از مأموران پلیس خواسته بود به طرفش شلیک کنند و او را بکشند!
این قاتل روانی پس از بازجویی و اعتراف به قتل و آدم خواری به زندان باز گردانده شد و قرار است پس از بازجویی‌ های نهایی  و تحقیقات، محاکمه شود.
برچسب ها: قتل ، جنایت ، قاتل ، مقتول ، حوادث ، اخبار حوادث ، پلیس ، جنایی ، اخبار جنایی ، مرگ ، بازداشت ، دادگاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: قتل جنایت قاتل مقتول حوادث اخبار حوادث پلیس جنایی مرگ بازداشت دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری