Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 امیر دریابان علی شمخانی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو درباره تمرکز فشار تحریم‌های آمریکا بر زندگی روزمره مردم گفت: مجموعه غرب همان‌گونه که در جریان جنگ تحمیلی با تجهیز متجاوزان به تسلیحات شیمیایی، مردم را با خسارت بزرگی مواجه کرد، هرگز در به کارگیری سخت‌ترین فشارها برای تحمیل اراده خود به مردم که همان تسلیم است تردید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ما ثابت می کنند همان‌گونه که امروز صدام در تکریت دفن و بغداد در اختیار نیروهای آزادای خواه منطقه است، راهبرد تحریم‌های آمریکا نیز با اتکا به راهکارهای داخلی، منطقه ای و بین‌المللی، راه به جایی نخواهد برد.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شمخانی موضوع اقتصاد را موضوعی گره خورده با مقوله امنیت ملی دانست و گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا توانمندی‌های کشور را آسیب‌پذیرکند، لذا موضوع اقتصاد موضوعی است که با امنیت ملی گره خورده است.

وی گفت: شورای عالی امنیت ملی همانگونه که در کمیته مقابله با فساد در کنار قوه قضاییه است در اقتصاد نیز هر نقطه ای که دشمن در صدد تضعیف آن است ما در کنار آن خواهیم بود.

دبیرشورای عالی امنیت ملی با اشاره به پیوند صنعت خودرو سازی با مقوله های امنیتی از سال های دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و تلاش این صنعت برای تولید قطعات مورد نیاز صنایع دفاعی گفت: امروز موضوع تحریم خودرو و صنایع، در دستورکار نافرجام تحریم های آمریکایی هاست اما با توجه به توانمندی های صنعت و خودرو سازی در کشور، می توان در شرایط تحریم موضوع تولید خودرویی با پلت فرم ایرانی را در دستور کار قرارداد، موضوعی که چهل سال است که از آن غفلت شده است و این هدف، امکانپذیر است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تحریم علی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد