Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماهنگی در آستانه ورود به ماه محرم با صدای میثم مطیعی را مشاهده می کنید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نماهنگ مداح اهل بیت میثم مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»

به گزارش خبرنگار مهر، مس رفسنجان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های ماه‌های اخیر فوتبال ایران است. تیمی که در نیم‌فصل اول با ۸ باخت و ۱۵ امتیاز یکی از مدعیان سقوط بود، در نیم فصل دوم حالا در قامت مدعی قهرمانی جام حذفی ظاهر می‌شود.

مس در دور رفت آنقدر امتیاز از دست داد که دیگر نمی‌تواند به بالای جدول و رقابت با مدعیان قهرمانی امیدوار باشد اما رویای خودش را در جام حذفی با قدرت دنبال می‌کند.

مس با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی سومین تیم برتر لیگ در نیم‌فصل دوم است ، با ۱۴ گل زده در کنار پرسپولیس و پیکان عنوان بهترین خط حمله این نیم‌فصل را در اختیار دارد و بدون شکست در کنار استقلال تنها تیم‌های بدون باخت لیگ در این نیم‌فصل محسوب می‌شود.

آنها در جام حذفی استقلال و حالا پیکان را مغلوب کردند و حالا به عنوان اولین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی یکی از مدعیان فتح جام محسوب می‌شوند.

سوال اصلی این است که چنین تیمی چگونه در نیم‌فصل اول با همین بازیکنان برای فرار از سقوط ‌می‌جنگید و نویدکیا با این تیم چه کرده که چنین عملکرد و شخصیت متفاوتی از خودش به نمایش می‌گذارد؟

بازی‌های جذاب و پرگل ، پیروزی‌های شیرین و دلچسب در دو جام و عطش موفقیت با انگیزه مثال‌زدنی بازیکنانی که هیچ شباهتی به نمایش خودشان در نیم‌فصل اول ندارند.

مس با محرم در مسیر درستی قرار گرفته و نشان می‌دهد با استمرار این روند در فصل آینده می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی بالای جدول باشد.

کد خبر 6088848

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود