Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:47:07 GMT

پل سیدی فردا آماده بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۵۸۶۴

پل سیدی فردا آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمدعلی قنبری با بیان اینکه تملک‌های محدوده‌ پل به‌عهده‌ شهرداری منطقه یک است، گفت: تملک‌های املاک جنوب غربی و شمال شرقی پل توسط شهرداری منطقه یک انجام شده و برای تملک املاک جنوب شرقی پل در حال مذاکره هستند.

وی در خصوص هزینه‌های ساخت پل شهید بهشتی نیز بیان کرد: با توجه به اینکه آسفالت و جدول‌گذاری پیرامون پل هم در دستور کار قرار گرفته، اجرای این پل حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیارد تومان هزینه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه در طرح اولیه‌ای که مشاور ارائه کرده، ظاهراً این پل، سه لوپ هم داشته است، گفت: اما در مقطعی شهرداری زمین‌های این محدوده را واگذار کرده و مردم هم پروانه‌ ساختمان گرفته ساخت‌وساز کرده‌اند؛ بنابراین، تملک این املاک و تخریب آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

قنبری در رابطه با اینکه آیا عدم اجرای لوپ‌ها، به لحاظ ترافیکی مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: در این رابطه وقت زیادی گذاشته شد تا طرحی اجرا شود که چراغ فرماندهی در محدوده‌ زیر پل وجود نداشته باشد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم زیر پل به شکل یک میدان عمل کند و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد ترافیک به بالای پل منتقل می‌شود، در پایین پل با مشکلی روبه‌رو نمی‌شویم و شاید فقط عصرهای پنج‌شنبه و جمعه به‌دلیل حرکت مردم به سمت کوهپایه، اندکی تعلل در حرکت خودروها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نورپردازی زیر پل شهید بهشتی هم در دستور کار است و به‌زودی زیر پل نورپردازی خواهد شد، گفت: زیباسازی زیر پل نیز به‌تدریج توسط شهرداری منطقه یک انجام خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از انجام ۴۵ هزار مترمربع آسفالت و ۱۰ کیلومتر جدول‌گذاری در روی پل و محدوده‌ آن خبر داد و گفت: حدود ۶۰ درصد کار ساخت پل شهید بهشتی، تا ابتدای امسال و طی مدت هفت‌سال انجام شده بود و ۴۰ درصد باقی‌مانده، در پنج‌ماه گذشته انجام گرفت.

قنبری با بیان اینکه از مردم و اهالی محدوده‌ی پل شهید بهشتی تشکر می‌کنم علیرغم مشکلاتی که تأخیر در اجرای این پل به‌وجود آورده بود، صبر و حوصله به خرج دادند، گفت: از وقتی وارد شهرداری کرمان شدم، اجرای پل شهید بهشتی را در دستور کار قرار دادم و خوشبختانه با حمایت شهردار، علی‌رغم وجود تمام مشکلات، ساخت پل شهید بهشتی به پایان رسید.

وی در همین رابطه از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، معاون امور عمرانی استاندار و سرپرست استانداری کرمان که برای رفع مشکلات این پل همکاری کرده‌اند، تشکر کرد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان در رابطه با اجرای پل شهید الله‌دادی (ابوذر) نیز گفت: از ورودی خیابان ابوذر، سگمنت‌های پل در حال نصب است؛ ضمن اینکه با پیمان‌کار صحبت کرده‌ایم یک جرثقیل دیگر اضافه کند تا نصب سگمنت در جبهه دوم هم فعال شود.

قنبری افزود: پیمان‌کار در سه جبهه‌ دیگر کاری هم در حال اجرای رمپ است.

وی با بیان اینکه ساخت زیرگذر آزادی نیز طبق برنامه در حال انجام است و قرار است پیمان‌کار اوایل آبان‌ماه سازه‌ی زیرگذر را تحویل دهد، گفت: جدول‌گذاری روی زیرگذر و روشنایی داخل تونل نیز باید توسط شهرداری انجام شود که یکی‌دوماه پس از پایان کار عمرانی پل، جدول‌گذاری و روشنایی زیرگذر توسط شهرداری انجام خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان افزود: پروژه‌ روشنایی زیرگذر با توجه به تحریم‌ها با مشکل مواجه است و پیمان‌کاران به سختی می‌توانند لوازم مورد نیاز برای روشنایی زیرگذر را تهیه کنند، اما در عین حال تلاش می‌کنیم اجرای این زیرگذر طبق برنامه‌ریزی به پایان برسد.

کد خبر 4399395

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه های شهری شهرداری کرمان مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد شیراز هفته دولت شهرکرد احتکار یاسوج بیرجند خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن